به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال هفته‌ای کم گل شد. هفته ای که غیبت تیم کاشی نیلو منجر به حذف این تیم از لیگ برتر شد. در این هفته تنها 30 گل از دروازه‌ها گذشت و میانگین 5 گل برای هر دیدار به ثبت رسید. در مرور این هفته مهترین نکته دیدارها رقابت نزدیک تیم ها با انتهای بازی بود که نشان از حساسیت لیگ فوتسال دارد. در این هفته هیچ دیداری به صورت زنده پخش نشد و این لیگ از چشم تماشاگران تلویزیونی پنهان بود. در این هفته تبریزی‌ها هر 6 امتیاز را از مشهدی‌ها گرفتند.

در زیر مروری بر اتفاقات هفته یانزدهم داریم:

منصوری قرچک 2 – تاسیسات دریایی یک؛ دیوار سنگی منصوری

گلزنان: محمد طاهری و پیمان حفیظی برای منصوری، قدرت بهادری برای تاسیسات

دیدار حساس دو تیم در حالی به پایان رسید که فشار تماشاگران قرچکی یکی از عواملی بود که تیم منصوری توانست مقابل تاسیسات به برتری برسد. این پیروزی تیم‌های بالای جدولی را خوشحال کرد.

در این بازی ابتدا طاهری برای منصوری گل زد اما بهادری جبران کرد. در نیمه دوم حفیظی گل دوم منصوری را به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان حفظ شد.

از حواشی این دیدار میتوان به بازگشت لیدر بلندگو به دست منصوری والبته بازگشت نصیری نیا به تیم سابقش پس از یک فصل و نیم اشاره کرد.

مس سونگون 4 – فرش آرا یک؛ مس منتظر لغزش صدرنشین

گلزنان: مرتضی عزتی و داسیلوا و بلو و مسلم رستمی ها برای مس و هادی احمدی برای فرش آرا

دیدار مس سونگون و فرش آرا پس از شنیدن اخبار حاشیه دار از اردوی مس جذاب تر هم شد. وقتی سایه حسین شمس بر روی افضل سنگینی می‌کرد و هواداران تبریزی از کم بودن بازیکن تبریزی در تیم گلایه می‌کردند و افضل هیچ توجهی به این حواشی نمی‌کرد. این دیدار در نیمه اول با گل های عزتی و بلو به سود مس به پایان رسید. در نیمه دوم فرش‌آرا حملات خود را اضافه کرد و با گل احمدی فاصله را کم کرد اما بازیکنان با تجربه مس نگذاشتند که این فاصله حفظ شود و دو گل دیگر توسط داسیلو و رستمی ها به ثمر رساندند تا نتیجه 4-یک در پایان ثبت شود. اگر چه این دیدار رقابت بین تیم های صدر و انتهای جدول بود اما بسیار دیدنی شد و تماشاگران سالن پورشریفی تبریز دیداری جذاب را دیدند.

از حواشی این دیدار انتظار فرش‌آرایی‌ها برای صدور ITC بازیکن برزیلی شان بود که در نهایت به علت تعطیلی یکشنبه در برزیل این کارت صادر نشد و نتوانستند از جیسون استفاده کنند.

همچنین حسین طیبی از مس در این دیدار اخراج شد.

شهروند ساری 3 – ملی حفاری اهواز 6؛ طاقت تماشاگران ساروی تمام شد

گلزنان:محمود لطفی 2 و مرتضی عظیمایی برای شهروند و شهاب طالبی 2 و محمد شجری و بهزاد عظیمی و احمد ملاعلی و فرهاد توکلی برای حفاری

پر گل ترین دیدار هفته با برتری حفاری به پایان رسید تا تماشاگران ساروی شعار (حیا کن ،رها کن) را برای ابطحی سر دهند.

در دیداری که حفاری کوبنده ظاهر شد و در نیمه اول با 4 گل از حریف خود پیش افتاد تا برخی از تماشاگران ساروی ،به نشانه اعتراض ،سالن را ترک کنند.

اما بازی انتحاری تیم شهروند 3 گل برای انها داشت اما گل های پنجم و ششم آب سردی بر پیکر تیم ساروی شد. این نتیجه حفاری را جزو تیم های صدر نگه داشت و شرایط را برای شهروند سخت تر کرد.

فردوسی مشهد یک – دبیری تبریز 3؛ دبیری و پنجمین پیروزی پیاپی

گلزنان: جواد قدیری برای فردوسی و رشید قلی پور و بابک اکبری و جواد اصغری مقدم برای دبیری

دومین تقابل مشهدی ها و تبریزی ها هم به سود تبریزی ها به پایان رسید. فردوسی که روز به روز بازیکنانش کمتر میشوند سومین شکست پیاپی را پذیرفت تا نتواند روند نیم فصل اول خود را ادامه دهد. در طرف دیگر دبیری پس از شروع بد به روند بی شکستی رسیده و توانست در مشهد پنجمین پیروزی را کسب کند تا به جمع بالانشینان اضافه شود. در این دیدار ابتدا قلی پور برای دبیری گل زد و نیمه اول همین نتیجه باقی ماند. فردوسی باز هم نیمه دوم را با تاکتیک 5 نفره آغاز کرد توسط غدیری به گل رسید اما همین تاکتیک به ضررش تمام شد و گل دوم را که دریافت کرد شیرازه تیمش از هم پاشید و گل سوم آب سردی بود که دیگر توان تیم مشهدی را گرفت.

اذرخش بندر عباس یک–مقاومت البرز 2؛ ته جدولی ها تنور را داغ کردند

گلزنان: میلاد چراغی برای آذرخش و مهرداد قنبرزاده 3 برای مقاومت

دیدار دو تیم انتهای جدولی میتوانست شرایط تیم های در معرض خطر را مشخص کند اما پیروزی مقاومت منجر به این شد که 5 تیم در شرایط سخت انتهای جدول باشند. در این دیدار ابتدا چراغی برای آذرخش گل زد تا بندری ها به نتیجه امیدوار باشند اما در نیمه دوم ورق برگشت و دو گل متوالی قنبرزاده مقاومت را به ادامه لیگ امیدوار کرد.

با این پیروزی مقاومت 3 پله صعود کرد و آذرخش یک پله سقوط داشت.

یاسین پیشرو 3- میثاق تهران 2؛ خوراکچی بازهم نبرد

گلزنان: محمد کرمانی و ناصر اطمینان و گل بخودی (مجید حاجی بنده) برای یاسین پیشرو و عارف بلوکی 2 برای میثاق

دیدار دو تیم پس از حواشی حضور خوراکچی در تهران و قهر و یا اخراج وفایی از قم دیداری حساس بود که 3 امتیاز آن به هر دو تیم کمک شایانی می کرد.

در نیمه اول دو گل توسط یاسین پیشرو نتیجه 2 بر صفر را برای تیم قمی ثبت کرد اما تاکتیک 5 نفره میثاق منجر به دو گل شد تا نتیجه مساوی رقم بخورد اما یاسین پیشرو در برابر تماشاگران خود به مساوی راضی نبود و در نهایت توانست گل سوم را به ثمر برساند تا 3 امتیاز را در قم نگه دارد.

از حواشی این دیدار میتوان به حضور سرپرست مستعفی تیم قم (پاک) بر روی نیمکت تیمش اشاره کرد. ضمن اینکه خوراکچی در انتهای بازی به شدت به درودیان (نماینده فدراسیون) اعتراض داشت و با صدای بلند فریاد می زد: همیشه این درودیان پدر ما را در آورده و باید آن دنیا جواب بدهی!

دیدار دو تیم گیتی پسند و کاشی نیلو هم به علت انصراف این تیم از ادامه رقابت ها برگزار نشد و تا انتهای فصل ،13 تیم با هم رقابت خواهند کرد.