به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با دو دیدار از ساعت ۱۶ روز سه شنبه آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها، تاسیسات دریایی در ساری به مصاف شهروند رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ برابر میزبانش به برتری برسد. این نهمین برد شاگردان وحید شمسایی در این فصل بود تا با ۲۹ امتیاز و یک هفته قبل از اتمام نیم فصل اول، به عنوان قهرمانی برسند.

در این دیدار سالن سیدرسول حسینی ساری مملو از تماشاگر بود و حتی تعداد زیادی از هواداران تیم شهروند پشت درهای بسته ماندند. بدون شک باید یکی از عوامل برتری تاسیسات را عملکرد مصطفی نظری دروازه‌بان این تیم دانست چرا که با مهار ضربه پنالتی در اواخر نیمه اول مانع به تساوی کشیدن بازی شد و در نهایت تاسیسات برنده مسابقه شد.

همچنین وحید شمسایی هم در این بازی به روند گلزنی‌هایش ادامه داد. سرمربی - بازیکن تاسیسات در این مسابقه از روی ضربه شروع مجدد از وسط زمین شوت سنگینی را روانه دروازه شهروند کرد که این توپ مستقیم وارد دروازه شد تا شمسایی یک سوپر گل به نام خودش ثبت کند.

تیم مقاومت البرز هم در یک دیدار خانگی برابر شرکت حفاری با نتیجه یک به ۲ شکست خورد تا نماینده کرج در لیگ برتر با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم بماند و خطر سقوط را همچنان احساس کند.

در یکی دیگر از مسابقات جذاب این هفته، تیم مس سونگون نتیجه‌ای عجیب و غریب را رقم زد و موفق شد با نتیجه ۸ بر ۴ تیم یاسین پیشرو را شکست بدهد. مسی‌ها با این برد ۲۵ امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند تا جای گیتی‌پسند را بگیرند. یاسین پیشرو با این باخت به رده هفتم سقوط کرد تا تعداد شکست‌های این تیم از تعداد بردهایش بیشتر شود. یاسین پیشرو تاکنون پنج برد، یک مساوی و ۶ باخت کسب کرده و به احتمال زیاد مسئولان این باشگاه به زودی کادر فنی خود را عوض خواهند کرد.

ترمز تیم تیم گیتی پسند اصفهان که چند هفته‌ای روی دور برد بود، اینبار مقابل تیم دبیری تبریز کشیده شد. گیتی پسند در این بازی ابتدا دو گل از حریفش پیش افتاد و در حالی که بازی را تمام شده می‌دانست، دبیری به یکباره به بازی برگشت و توانست در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ برابر این تیم اصفهانی به برتری برسد. گیتی‌پسند با این باخت معادلات جدول را به هم زد و ضمن سقوط به رده سوم جدول، به قهرمانی نیم فصل تاسیسات کمک کرد.

اوضاع تیم‌های انتهای جدولی هم این هفته تعریفی نداشت. علاوه بر تیم مقاومت که با باخت این هفته، در رده دوازدهم باقی ماند، دو تیم فرش آرای مشهد و کاشی نیلوی اصفهان هم برابر حریفانشان شکست خوردند تا همچنان در قعر جدول باقی بمانند. به نظر می‌رسد با پایان هفته سیزدهم و اتمام نیم فصل اول، باید شاهد تغییرات گسترده در کادر فنی تیم‌های مختلف باشیم که تیم شهروند ساری، یاسین پیشرو، کاشی نیلو، فرش آرا و مقاومت البرز در اولویت این تغییرات هستند.

مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و پس از آن مسابقات لیگ برای دیدار تیم ملی با روسیه و ایتالیا تعطیل خواهد شد.

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

* شهروند ساری ۲ - تاسیسات دریایی ۴

* مقاومت البرز یک - حفاری اهواز۲

* شهید منصوری ۵ - کاشی نیلو ۲

* مس سونگون ۸ - یاسین پیشرو ۴

* گیتی پسند ۳ - دبیری تبریز ۵

* فردوسی مشهد ۳ - میثاق تهران ۵

* آذرخش بندرعباس ۳ - فرش آرا مشهد ۲

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال

۱- تاسیسات دریایی ۲۹ امتیاز

۲- مس سونگون ۲۵ امتیاز

۳- گیتی پسند اصفهان ۲۳ امتیاز

۴- شرکت حفاری ۲۰ امتیاز

۵- دبیری تبریز ۲۰ امتیاز

---------------------------------

۱۲- مقاومت البرز ۱۲ امتیاز

۱۳- فرش آرا مشهد ۹ امتیاز

۱۴- کاشی نیلو ۴ امتیاز