به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس در اولین بازی امروز در دسته ٥٥ کیلوگرم جوانان امیر حسین اکبری ملی پوش مازنی مقابل حریفی از آلمان تن به شکست داد و به مدال نقره جهان رسید، در دومین فینال امروز امید طیبی ملی پوش ٦٠ کیلو کرمانشاهی تیم ملی جوانان به مصاف حریفی از اسپانیا رفت و با شکست حریف به مدال طلای این وزن دست یافت. در سومین و آخرین دیدار فینال جوانان امیر حسین سرتیپی نماینده وزن اوپن جوانان وارد رینگ شد و با شکست حریف کویتی به گردان آویز طلا رسید و به این ترتیب پرونده تیم ملی ٣ نفره جوانان با کسب ٢ طلا و ١ نقره در جهانی ٢٠١٥ اسپانیا بسته شد.

در ادامه نبرد فینالیست‌ها، نوبت به سعیده فرد صانعی نماینده وزن ٥٥ کیلو تیم ملی رسید که در یک مبارزه جانانه با حریف آلمانی متاسفانه مغلوب ناداوری شد و علیرغم شایستگی مطلق به مدال نقره این وزن دست یافت، مبارزه فینالیست بعدی نماینده وزن ٦٥+ کیلو تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان سمیه قمری بود که با قبول شکست از حریف اسپانیایی به مدال نقره رسید و به این ترتیب پرونده تیم سه نفره بانوان با ٢ مدال نقره و ١ برنز از آوردگاه جهانی ٢٠١٥ البیر اسپانیا بسته شد.

اولین فینال بزرگسالان استایل لوکیک با وزن ٦٠ کیلو شروع شد و احمد نیک کار ورزشکار گیلانی تیم ملی با شروعی طوفانی در همان ثانیه ی اول راند اول پس از یکبار ناک دانی حریف انگلیسی در دقیقه اول راند یک حریف را ناک اوت کرد و مدال طلای وزن ٦٠ کیلوی جهان را تصاحب کرد.

حسین حسین زاده نماینده ٦٥ کیلو ایران در دیدار فینال به مصاف حریفی از کویت رفت و در همان راند اول با ناک اوت کردن حریف صاحب مدال طلای این وزن شد. حسین حیاتی سومین فینالیست امروز بود که در وزن ٧٠ کیلوگرم در ٣ راند نماینده انگلیس را شکست و به مدال طلا دست یافت.

سهراب بهرامی در دسته ٨٠ کیلوگرم مقابل حریفی از جمهوری چک وارد رینگ شد و مدال طلا را از آن خود کند. دیگر نماینده ایران سینا کریمیان بود که در دسته ٩٠- کیلوگرم با حریف لبانی خود مبارزه کرد و به مدال طلا دست یافت.

در آخرین دیدار فینال استایل لوکیک جعفر احمدی کاپیتان تیم ملی در وزن 90+ کیلوگرم با شکست نماینده آلمان به مدال طلا دست یافت.

مجتبی حسینی هم تنها نماینده استایل فول کنتاکت بود که در مقابل حریف آمریکایی خود داخل رینگ رفت و پس از ٣ راند مبارزه جانانه با قبول شکست به مدال نقره این وزن بسنده کرد

پرونده بزرگسالان نیز با ٦ طلا و یک نقره در مسابقات جهانی البیر ٢٠١٥ اسپانیا بسته شد و تیم ایران با مجموع ٩ طلا و ٣ نقره و دو برنز در مجموع تیمی به مقام اول تیمی جهان رسید و تیم آلمان به مقام دوم و انگلستان و اسپانیا به مقام سوم تیمی رسیدند.

نکته جالب این مسابقات، حضور چندین ایرانی از کشورهای مختلف بود که ضمن داشتن اقامت آن کشورها و عضویت در تیم‌های ملی آنها، همگی با پرچم‌های ایران روی رینگ و سکوهای قهرمانی حاضر می‌شدند.