به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ایمان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی اظهار داشت: به نظرم این دیدار کم اهمیت‌تر از دربی نیست. باید مقابل ذوب آهن به برتری برسیم. فکر می‌کنم این بازی فینال زودرس جام حذفی است.بازی سنگینی است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما از لحاظ ذهنی و روحی آمادگی خوبی دارند هر چند در دربی حق‌ ما برد بود اما با زدن گل در دقیقه 95 شرایط روحی خوبی داریم و امیدوارم در دیدار مقابل ذوب آهن دل هواداران را شاد کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به محرومیت سوشا مکانی در این دیدار از چارچوب دروازه محافظت خواهد کرد، گفت: قدیمی‌پور هم دیگر گلر پرسپولیس است و باید برانکو در این باره نظر بدهد که چه دروازه‌بانی درون دروازه بایستد. به هر حال تا چهارشنبه خدا بزرگ است و سرمربی صلاح تیم را می‌داند.

صادقی در مورد عدم حضور مهدی طارمی گفت: طارمی بازیکن کلیدی ماست. اگر او در بازی بود صددرصد ما برنامه‌های خاصی داشتیم اما مطمئنا سایر بازیکنان به خوبی جای او را پر خواهند کرد و مشکلی در امر گلزنی نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در دو دیدار گذشته توانسته 8 گل به ثمر برساند، خاطرنشان کرد: خط دفاعی ما نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده است. در ابتدا یکسری ناهماهنگی‌هایی وجود داشت اما هم‌اکنون خوشبختانه بهتر شده و قطعا عملکرد خوبی خواهیم داشت. فکر می‌کنم ذوب آهن در این دیدار چیزی برای گفتن نداشته باشد.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه در چهار دیدار گذشته که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته دروازه‌اش باز شده، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم که در این دیدار دروازه‌ام بسته بماند. انگیزه بسیاری دارم که گل نخورم و با تمام وجود درون دروازه قرار می‌گیرم که در این دیدار حساس دروازه‌ام بسته بماند.