به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس ژروم شامپاین که یکی از 7 نامزد برای انتخابات آینده فیفا است، در گفت‌وگو با یک روزنامه سوئیسی اظهارداشت: کمیته اجرایی فیفا که در حکم بدنه حکومتی سازمان است، از 25 عضو تشکیل شده است. بندرت اتفاق افتاده یکی از این اعضا برگزیده شوند. آنها فقط نماینده انتقال خواسته‌ها و علائق کنفدراسیون‌های قاره خود هستند. قدرت باید به فدراسیون‌ها و اتحادیه‌های کشوری بازگردد. اما من مایلم نمایندگان بازیکنان، باشگاه‌ها و لیگ‌ها عضو این بدنه شوند.

این چهره 57 ساله فرانسوی که در گذشته به عنوان مقام سیاسی فعالیت کرده، تصور می‌کند می‌‌تواند از این طریق اصلاحات بنیادین در عالی‌ترین سازمان مرجع فوتبال دنیا ایجاد کند.

انتخابات فدراسیون جهانی در تاریخ 7 اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد.

در کنار شامپاین، شیخ سلمان بن ابراهیم‌ آل‌خلیفه 49 ساله (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا)، علی‌‌‌بن‌حسین 39 ساله (رئیس اتحادیه فوتبال اردن)، میشل پلاتینی 60 ساله (رئیس اتحادیه فوتبال اروپا)، جانی اینفانتینو 45 ساله (دبیرکل اتحادیه فوتبال اروپا)، موسیما گابریل «توکیو» 62 ساله (تاجر اهل آفریقای جنوبی) و موسی بلیتی 48 ساله (رئیس اتحادیه فوتبال لیبریا) برای تکیه بر مسند ریاست فیفا به رقابت با هم خواهند پرداخت.