~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مهدی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 81 که بدون مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد، گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. آنقدر غم بزرگی به ما وارد شده که در این یک ماه زندگی برای ما نمانده است.در دربی‌های قبلی هادی پاس گل می‌‌داد و یا حتی گل می‌زد اما این بار مجبور شدیم بر سر مزارش دربی را ببینیم. ما در کنار مزار او دربی را دیدیم تا در کنار هم باشیم و باید از دوستان هادی و اهالی روستای کپورچال تشکر کنم که حدود صد نفر کنار ما آمدند و بازی را دیدند تا ما احساس تنهایی نکنیم.

برادر مرحوم هادی نوروزی ادامه داد: من و هادی از همان روزهای ابتدایی حضور در ورزش با هم بودیم و حتی با هم به تهران آمدیم. ما با هم در کشتی ورزش می‌کردیم و همیشه در سرما و گرما در کنار هم بودیم.یادم می آید در یک بازی که تیم محلی ما بازی داشت مقابل پرسپولیس قائمشهر بازی کردیم که آقای رامشگر من و هادی را به همراه سه بازیکن دیگر از این تیم محلی انتخاب کرد و با خودش به تورنمنت پرسپولیس قائمشهر برد. بعد از آن در این تیم بازی کردیم و توانستیم با پرسپولیس قائمشهر قهرمان استان مازندران شویم.

وی تصریح کرد:‌ بعد از آن هادی در لیگ یک بازی کرد و موفق شد 11 گل برای تیمش بزند که به دلیل همین عملکرد خوب از لیگ یک به پرسپولیس آمد آن هم در حالیکه در آن سال‌ها کمتر اتفاق می‌افتاد که یک بازیکن لیگ یکی به پرسپولیس بیاید.

مهدی نوروزی خاطرنشان کرد: آن زمان آقای امیرحسین پیروانی مربی تیم بود و او هادی را به آقای افشین پیروانی که دستیار افشین قطبی در پرسپولیس بود معرفی کرد و اینطور شد که هادی به پرسپولیس پیوست. خوشبختانه هادی در پرسپولیس خودش را به خوبی جا انداخت به طوری که هشت سال در این تیم دوام آورد. نه اینکه من برادر هادی باشم بلکه باید بگویم او همیشه سرش به کار خودش گرم بود و کاری به کسی نداشت و همه کسانی که او را از نزدیک می‌شناختند می‌دانند که هادی اهل گلایه نبود و این همه فشار را روی خودش تحمل می‌کرد اما من ندیدم که او یک بار از مسئله‌ای گله کند. هادی همیشه صحبت از این می‌کرد که پرسپولیس باید نتیجه بگیرد و هر گاه که تیم به بحران می‌رفت او احساس شرمندگی داشت.

وی خاطرنشان کرد: هادی خودش هوادار پرسپولیس بود و می‌دانست که هواداران این تیم زمانی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد چقدر غصه می‌خورند. یادم می آید زمانی که پرسپولیس در جام ولایت بازی می‌کرد من با هادی هم اتاق بودم و در آن چند روز چند کلمه هم از هادی نشنیدم چرا که همیشه کم صحبت می‌کرد و همین مسئله گاهی باعث ناراحتی خبرنگاران هم می‌شد. چرا که هادی اهل مصاحبه نبود و جنجال نمی‌کرد. هر چند که بعدا همه فهمیدند هادی کلا شخصیت آرامی داشت.

برادر مرحوم هادی نوروزی در ادامه صحبت‌هایش با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هنوز هم باور نداریم که هادی دیگر در میان ما نیست و بعد از دربی هم همگی به تهران آمدیم اما من و بقیه احساس می‌کنیم که گمشده‌ای داریم و هر چه دنبال این گمشده می‌گردیم آن را پیدا نمی‌کنیم. شب آخری که هادی زنده بود من و یکی دیگر از دوستانش خانه‌اش بودیم و با هم کلی صحبت و بگو بخند انجام دادیم. زمانی که می‌خواستیم از پیش او برویم هادی کلی اصرار کرد که بمانیم چرا که دوست نداشت ما از پیش او برویم.هادی به ما می‌گفت که شب پیش من بمانید و خیلی دوست داشت که ما در خانه‌اش باشیم اما وقتی رفتیم ساعت 5 صبح بود که با من تماس گرفتند و گفتند که چه شده که من خیلی سریع خودم را به بیمارستان رساندم. وقتی به بیمارستان آمدم دیدم همبازیان هادی زودتر از بنده آنجا آمده‌اند و آن وقت باورم شد که چه اتفاق سخت و تلخی برای ما رخ داده است.از آن روز به بعد واقعا شرمنده مردم و هواداران فوتبال شدیم و آنها را همیشه در کنار خودمان دیدیم که سعی می‌کردند به ما دلداری دهند و در این عزا با ما شریک باشند. مردم تهران، بابل و شهرهای دیگر به همراه اهالی روستای کپورچال واقعا ما را شرمنده خودشان کردند و همه دیدند که چه تشییع جنازه و خاکسپاری برای هادی برگزار شد. حتی در مراسم هفتم مرحوم هادی بیش از 15 هزار نفر به این مراسم آمدند که از همه مردم ممنون هستم.

وی درباره مسائل مالی مرحوم نوروزی و صحبت‌هایی که در این باره مطرح شده اظهار داشت: ما خانواده‌ای هستیم که همیشه حفظ آبرو برایمان مهم است و در این موارد خویشتنداری می‌کنیم و هیچ گاه در این باره حرفی نزده و نمی‌زنیم.

مهدی نوروزی درباره وضعیت دو فرزند خردسال مرحوم هادی نوروزی هم تصریح کرد: هانی و هانا را می‌بینید که خیلی خردسال هستند اما محبت مرحوم واقعا زیاد بوده و از اینکه یک ایرانی هستم افتخار می‌کنم.

برادر مرحوم نوروزی درباره عملکرد کاپیتان فقید تیم پرسپولیس در دربی‌هایی که حضور داشته خاطرنشان کرد: هادی در دربی‌ها 3 گل زد و 3 پاس گل داد اما هیچ گاه اهل کری‌خوانی نبود و دل کسی را نشکست و دیدید که استقلالی‌ها هم در عزای برادرم سنگ تمام گذاشته و به ما محبت کردند. هادی نزدیک به 10 سال در سطح اول فوتبال بازی کرد اما کسی از او بی‌اخلاقی یا حاشیه‌سازی ندید و الان هم این همه لطف و محبت مردم را مشاهده می‌کنیم.

برادر کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در پایان اظهار داشت: من تحریف واقعیت نمی‌کنم اما زمانی که هادی به تهران آمده بود آقای رامشگر در ورزشگاه حیدرنیا برای بازیکنان شهرستانی خوابگاه گرفت و زمانی که هادی به تهران می‌رسید و نصف شب بود برای اینکه بقیه را بی‌خواب نکند آن شب‌ها به خوابگاه نمی‌رفت و روی سکوها می‌خوابید تا صبح شود. هادی با این سختی‌هایی که می‌کشید به اینجا رسید هر چند که این مسائل خیلی دیده نشد.