~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم، گفت: از نظر فنی همه چیز دست ما بود، اما نتوانستیم گل بزنیم. خیلی خوب بازی کردیم اما صبا فقط روی یک موقعیت به گل رسید و گل آماتوری دریافت کردیم.

وی درمورد نخستین بازی بدون هادی نوروزی گفت: در این مدت خیلی سختی کشیدیم، اما باید قبول کنیم که هادی دیگر کنار ما نیست. من خودم دیشب تنها یک ساعت خوابیدم؛ چراکه هادی هم‌اتاقی‌ام بود و مدام بیدار می‌شدم و به جای خالی هادی نگاه می‌کردم و می‌دیدم که نیست. بازیکنان امروز در حال خود نبودند و صبا هم مدام وقت‌کشی می‌کرد. نورمحمدی هم نباید اخراج می‌شد، اما شد.

بازیکن پرسپولیس درمورد اینکه باشگاه قرار است چه کاری برای خانواده نوروزی انجام دهد، گفت: هانی که در حال حاضر نزد فرشاد پیوس فوتبال را پیگیری می‌کند، از طرفی باشگاه قرار است قرارداد هادی را تمدید کند و اگر اسپانسر حمایت کند، مبلغ قراردادش را به‌طور کامل به خانواده‌اش پرداخت خواهند کرد که آنها حداقل در رفاه باشند. در فوتبال بی‌سروسامان ایران کمک‌های طاهری و باشگاه پرسپولیس بزرگ‌ترین خدمتی است که می‌توان به خانواده نوروزی کرد.