~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌اش از داربی هشتادویکم پایتخت چه بود، اظها‌ر کرد: در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم و صحنه‌های زیادی روی هر دو تیم ایجاد شد. بازیکنان و تماشاگران به فکر بازی بودند و جز یکی، دو دقیقه آخر، بازی زیبایی را تماشا کردیم.

او در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از عملکرد استقلال در داربی هشتاد و یک چه بود، عنوان کرد: استقلال بازی خوبی را ارائه داد و می‌توانست حتی گل دوم را بزند، ولی طبیعی است تیمی که یک گل در چنین بازی جلو است، به عقب برود و سعی کند از گلی که زده است محافظت کند. استقلال خیلی خوب این کار را انجام داد. درباره داوری بازی هم یک نکته وجود دارد و آن این که آقای ترکی خیلی خوب قضاوت کرد، ولی آن وقت اضافه‌ در وقت اضافه کارش را خراب کرد. رحمتی وقت کشی نکرد و رویش خطا شده بود. نهایتا یک دقیقه می‌شد برای این صحنه وقت اضافه گرفت، ولی این اتفاق نیفتاد. اگر قرار باشد هر توپی که به بیرون می‌رود را حساب کنیم هر بازی 20 دقیقه وقت اضافه می‌خواهد.

پیشکسوت استقلال ا‌ضافه‌ کرد‌: این دیدار با قضاوت ترکی من را به یاد علی پروین در زمان بازیگری‌اش انداخت. فکر می‌کنم آقای بهلولی بود که داور آن زمان بود. پروین به او می‌گفت سوت را نزن ما الان یک گل می‌زنیم. وقتی که توپ گل می‌شد به بهلولی می‌گفت حالا سوت را بزن! عملکرد ترکی برای ما یک خاطره بازی بود و یاد آن زمان افتادیم.

فکری در ادامه صحبت‌هایش باز هم از داوری محسن ترکی انتقاد کرد و گفت: ما فو‌تبا‌ل بازی کرده‌ایم و داوری‌های زیادی را دیده‌ایم. انصافا اگر بازی استقلال و پر‌سپولیس مساوی هم بود ترکی همین چهار دقیقه را می‌گرفت؟ مطمئن باشید اگر چهار دقیقه هم وقت اضافه می‌گرفت تا پایان آن بلافاصله سوت را می‌زد. حالا شاید برنامه "90" یک حرکتی بزند تا این مساله را پوشش دهد ، ولی باور کنید ما از پشت کوه نیامده‌ایم و این چیزها را متوجه می‌شویم. من یک گله از پرویز مظلومی دارم. او از حق استقلال در این بازی دفاع نکرد. او تنها یکی، دو جمله آن هم دو پهلو درباره داوری گفت و این در حالی است که اگر پر‌سپولیس به جای استقلال بود، پر‌سپولیسی‌ها داور را نابود می‌کرد‌ند. مظلومی باید از حق هو‌اد‌ا‌ران دفاع می‌کرد، ولی این کار را نکرد.