به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا استقلال پس از تساوی در دربی 81 از ساعت 13 و 50 دقیقه با حضور در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی یک جلسه تمرین کرد.

* تمرین امروز آبی‌پوشان اختصاص به ریکاوری بازیکنانی که در مسابقه روز گذشته به صورت ثابت به میدان رفته بودند و تمرینات تاکتیکی سایر نفرات تیم داشت.

* در حالی که قرار بود تمرین از ساعت 13 و 30 دقیقه آغاز شود بازیکنان استقلال به دلیل اینکه در کادر فنی در رختکن با کادر فنی جلسه داشتند کار خود را با 20 دقیقه تاخیر آغاز کردند.

* قبل از شروع تمرین جابر انصاری با میلاد فخرالدینی و مهدی رحمتی با روزبه چشمی در مورد اتفاقات بازی روز گذشته صحبت می‌کردند.

* آرش برهانی، امین حاج‌محمدی و وحید طالب‌لو با یکدیگر وارد زمین شدند. این نفرات در مورد صحنه گل پرسپولیس با یکدیگر صحبت می‌کردند.طالب‌لو و برهانی از حاج محمدی می‌پرسیدند که چرا توپ را با دست بیرون نیاورده که او هم اعلام می‌کرد شرایط این کار وجود نداشته است.

* منصور پورحیدری و فرزاد مجیدی در تمرین امروز غایب بودند.

* ادموند اختر پیشکسوت استقلال در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت.

* جاسم کرار که قبل از دربی از سوی باشگاه کنار گذاشته شده است و هنوز تکلیفش مشخص نشده در تمرین امروز غایب است.

* در 15 دقیقه ابتدایی تمرین مجید صالح و پرویز مظلومی در میانه میدان با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* در حالی که تمامی بازیکنان اصلی استقلال با دویدن دور زمین مشغول ریکاوری بودند مهدی رحمتی کنار زمین راه می‌رفت و نمی‌توانست همراه آنها بدود.

* مهدی رحمتی و پرویز مظلومی بیش از 10 دقیقه درون زمین کنار یکدیگر راه می‌رفتند و در مورد بازی دیروز صحبت می‌کردند.

* پس از 15 دقیقه دویدن بازیکنان اصلی ذخیره به دو قسمت تقسیم شدند. نفرات اصلی زیرنظر سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی به انجام پاسکاری و زدن ضربه به توپ می‌پرداختند و بازیکنان اصلی زیرنظر مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم می‌کردند. مجید صالح هم موانع تمرینی را برای مرحله سوم کاری آبی‌پوشان در مکان مخصوص خود قرار می‌داد.

* دروازه‌بانان استقلال از ابتدای تمرین به صورت اختصاصی کار خود را دنبال می‌کردند.

* حدود 10 هوادار نظاره‌گر تمرین امروز استقلال هستند.

* در مرحله بعدی تمرین بازیکنان استقلال به انجام فوتبال در فضای مشخص زیرنظر اعضای کادر فنی پرداختند.

* بازیکنان اصلی هم پس از 40 دقیقه به کار خود پایان دادند.