به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، یکی از مهمترین رکوردهای عابدزاده در فوتبال ایران عدم دریافت بیش از دو گل در تایم 90 دقیقه ای بازی های ملی است. این تاکید را از آن جهت قید می‌ نماییم که یک بار در یک بازی 120 دقیقه ای برابر ژاپن در مقدماتی جام‌جهانی 98، 3 گل خورد. از دیگر آمارهای جالب عابدزاده دریافت تنها 52 گل در 77 بازی ملی است. اما یکی از نکات جالب عملکرد او حضور در 8 بازی پرسپولیس مقابل استقلال بوده که آمار یک دوره جالب بی شکست را در کارنامه او ثبت کرده است.


چنین مردی که هیچ گاه به استقلال نباخته صاحب یک رکورد دیگر هم هست؛ بی شکستی برابر پرسپولیس آن هم در دورانی که بازیکن تیم های حریف پرسپولیس بوده است. عابدزاده در عرصه باشگاهی بازیکن تیم های هلال احمر اصفهان، تام اصفهان، ژاندارمری تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران، سایپا و در دوره مربیگری استیل آذین و حالا راه‌آهن بوده است. او 5 بار با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس بی شکست بوده است. برد 2 ـ 1 برابر پرسپولیس در روز 4 خرداد 69، مساوی 1ـ1 با این تیم در روز 28 دی 69، تساوی صفر ـ صفر در روز 4 بهمن 70 که روز خداحافظی محسن زمانی از داوری بود، پیروزی 2ـ0 در روز 15 بهمن 70 و بالاخره مساوی 0 ـ 0 در روز 11 دی ماه 1371 از مهمترین مصاف های بی شکست احمدرضا مقابل پرسپولیس بوده است. او در عرصه باشگاهی با تیم های تام اصفهان، ژاندارمری، هلال احمر و سایپا مقابل پرسپولیس بازی نکرد. اما در دو دیدار دوستانه با پیراهن تام اصفهان و ژاندارمری هم برابر پرسپولیس بی شکست مانده است.

البته او در دورانی که به عنوان دستیار پیروانی در تیم استیل آذین حضور داشت، یک بار مغلوب پرسپولیس شده است. این شکست در 11 اردیبهشت 89 با نتیجه 2 بر0 اتفاق افتاد. دیداری که در آن علی دایی سرمربی پرسپولیس بود.