~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس لویی فان‌خال سرمربی هلندی و سرشناس منچستر یونایتد پس از شکست مقابل میدلزبورو در جام اتحادیه انگلیس که از گردونه این رقابت‌ها  حذف شد، از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد.

فان‌خال در مصاحبه بعد بازی در جمع خبرنگاران گفت:بسیار ناامیدکننده بود.ما موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم و می‌توانستیم به راحتی گلزنی کنیم اما این کار را انجام ندادیم و این بسیار ناامیدکننده بود.

سرمربی شیاطین سرخ در مورد عملکرد شاگردانش اظهار داشت: در این دیدار بسیاری از بازیکنانم بسیار خوب ظاهر شدند و از آنها رضایت دارم اما برخی دیگر ناامید کننده بودند و انتظار چنین بازی‌ از آنها نداشتم.

فان‌خال درباره مشکل تمام‌کننده نبودن بازیکنانش گفت:ما باید این مشکل را حل کنیم.در بازی مقابل منچسترسیتی هم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم همان طور که امروز نیز همین کار را انجام دادیم اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم.بسیاری از بازیکنان در موقعیت گلزنی قرار داشتند اما نتوانستند گلی را بزنند و این موضوع تنها مربوط به یک بازیکن نیست بلکه بیشتر بازیکنان از این مشکل رنج می‌برند.

سرمربی منچستر یونایتد در پایان در مورد حذف شاگردانش از جام اتحادیه انگلیس گفت: ما در سال گذشته هم در این جام در اولین دیدار با نتیجه 4 بر صفر شکست خوردیم و حذف شدیم،در این فصل ما جزو 16 تیم قرار داشتیم اما خوش شانس نبودیم.باید بگویم که از شانس خود استفاده نکردیم،در برابر منچسترسیتی نیز ما خوش شانس نبودیم اما من نمی توانم هر هفته تکرار کنم که ما خوش شانس نبودیم.