~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مسیمیلیانو آلگری بار دیگر به همراه یووه شکستی را متحمل شد در مصاحبه‌اش اعلام کرد که همه در این شکست مقصر هستند.

یوونتوس در چارچوب رقابت‌های هفته دهم سری‌آ ایتالیا شب گذشته میهمان ساسولو بود که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این دیدار دقیقه 20 بازی نیکولا سانسون گل پیروزی‌بخش ساسولو را زد ولی این پایان کار نبود در دقیقه 39 بازی جورجو کیلینی دو اخطاره شد و از زمین بازی اخراج شد که کار را برای بانوی پیر سخت کرد و نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند.

آلگری در پایان دیدار به خبرنگاران گفت:10 نفره شدن در این بازی تاثیر زیادی بر عملکرد ما داشت و نتوانستیم به ریتم اصلی خود بازگردیم و این در حالی بود که با یک گل از حریف عقب بودیم.

سرمربی یووه در ادامه گفت: ما واکنش خوبی در نیمه دوم داشتیم اما نتوانستیم از حملات خود نتیجه ای بگیریم و تیم میزبان به برتری و سه امتیاز این بازی رسید و در این شکست همه مقصر هستند.

آلگری در پایان گفت: ما باید عملکرد بهتری داشته باشیم و حالا خود را برای دیدار مقابل تورینو آماده خواهیم کرد و سپس به لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنیم.

یوونتوس که در این فصل شکست‌های زیادی را متحمل شده بود و  در بحران قرار داشت به تازگی چند بازی اخیر خود را پیروز شده بود که خوشحالی را برای هواداران یووه به همراه داشت اما باز شکستی دیگر را متحمل شد تا باره دیگر نگرانی را به جمع دو آتشه‌های یوونتوس بیاورد.

یوونتوس با این شکست با 12 امتیاز در رده دوازدهم ماند.