به گزارش پارس به نقل از تسنیم فیلیپو اینزاگی در تمجید از عملکرد شاگردانش در پیروزی 2 بر یک شب گذشته مقابل رم در  هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: بازیکنان من بازی باوقاری ارئه دادند و از جنبه گروهی باشکوه بودند. باید از این پیروزی لذت ببریم و به خود بابت شکست یک رمِ سطح بالا افتخار کنیم. میلان در مسیر درستی قرار گرفته است. درست است که حالا کمی دیر شده ولی از هیچ بهتر است. این پیروزی نتیجه خوبی برای ساختن تیم آینده‌مان است. هرگز نباید به گذشته نگاه کنیم چون گذشته‌ها، گذشته است.

وی افزود: جای تأسف دارد که این فصل آنطور که می‌خواستیم برای‌مان پیش نرفت چون میلان کیفیت لازم را داشت. سعی کردیم در این مدت خودمان را به سطح موردنظرمان برسانیم و حتی در بازی با ناپولی با وجود اینکه نزدیک به 70  دقیقه با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه می‌دادیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی روسونری تأکید کرد: رمی‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند، از این رو برای تقابل با ما با انگیزه پا به سن‌سیرو گذاشتند. میلان سخت‌ تمرین کرده بود و می‌دانستم که نمایش اینچنینی را مقابل جالوروسی از خود ارائه خواهد داد. باید به این پیروزی‌مان افتخار کنیم و از آن لذت ببریم.

در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا، میلان با 46 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست و تقریباً شانسی برای کسب سهیمه لیگ اروپا ندارد.