به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا دومین هفته از لیگ برتر والیبال، فردا (چهارشنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، بندرعباس، مشهد، ورامین و زاهدان پیگیری می‌شود.

این در حالی است که مهمترین بازی از این هفته یعنی دیدار تیم های مدعی بانک سرمایه و پیکان به دلیل حضور پیکان در جام باشگاه های جهان لغو و به تاریخ دیگری موکول شده است.

در مشهد هم تیم ثامن الحجج میزبان شهرداری ارومیه است. ارومیه ای ها که هفته گذشته با پیروزی در یک بازی پر حاشیه بر بانک سرمایه برای تمام مدعیان خط و نشان کشیدند برای سوغات بردن عازم مشهد می شوند. در مقابل باید دید جبار قوچان نژاد و شاگردانش در خانه چه برنامه ای برای پیروزی بر شهرداری خواهند داشت.

اما بدون تردید مهمترین بازی این هفته به دیدار تیم های کاله و متین ورامین بر می گردد. متین صالحین ورامین در خانه میزبان کاله است. کاله و متین هر دو از محبوب ترین تیم های والیبال ایران به شمار می روند که در بازی های خانگی حمایت پرشور هواداران را همراه دارند. کاله دومین تیم پر افتخار تاریخ والیبال ایران است که باید مقابل متین یکی از تیم های پرافتخار سال های اخیر والیبال ایران صف آرایی کند. اگر چه هر دو تیم نسبت به سال های قبل ترکیب ضعیف‌تری را در اختیار دارند اما قطعا نبرد رو در روی آن ها تماشایی است.

اما در تهران، خانه والیبال میزبان دیدار سایپا و بازرگانی جواهری گنبد است. شاگردان ناصر شهنازی در سایپا که هفته نخست لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته اند در دومین هفته لیگ باید به مصاف تیم بی‌ادعا اما با انگیزه جواهری گنبد بروند. در حالی که قرار بود مسابقه سایپا تهران و بازرگانی جواهری گنبد از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش شود، بنا به درخواست مسئولان صدا و سیما و موافقت سازمان لیگ، مقرر شد این مسابقه از ساعت 14:30 دقیقه برگزار شود ولی با توجه به لغو پخش مستقیم مسابقه سایپا تهران و بازرگانی جواهری گنبد در خانه والیبال تهران این مسابقه همانند دیگر مسابقات از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

*برنامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال:

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

سایپا تهران – بازرگانی جواهری گنبد

ناظر: محمود کشفی، داور اول: بهروز جعفری و داور دوم: محمدرضا آقایی

بندرعباس، سالن فجر، ساعت 17

آلومینیوم المهدی هرمزگان – آرمان ورزشی اردکان

ناظر: حمید حق بین، داور اول: مسعود ذوفی و داور دوم: وحید پورکاشیان

مشهد، سالن مهران، ساعت 17

ثامن الحجج خراسان – شهرداری ارومیه

ناظر: غفار درخشنده، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: داود نافعی

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17

متین صالحین ورامین – کاله مازندران

ناظران: محمد حسین شفقی و یونس حسن زاده، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: اصغر میرزایی

زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17

گوهر کویر زاهدان – شهرداری تبریز

ناظر: امیر ظهیری، داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: سعید اسماعیلی