به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا علیرضا اسدی در این خصوص گفت: در برنامه تلویزیونی شب گذشته صحبتهایی در مورد اینجانب مطرح شد که علیرغم خویشتن‌داری نیاز به پاسخ گویی دارد. این که به صورت یک طرفه در یک جا حضور یابید و علیه دیگران صحبت کنید قطعا باعث رضایت همه و شخص شما خواهد شد ولی زمانیکه به صورت دو طرفه و حضوری در یک مناظره مسایل برطرف شود دیگر هیچ کس این اجازه را ندارد که به تنهایی به قاضی برود و راضی برگردد.

دبیرکل فدراسیون در ادامه افزود: با توجه به تمام مطالب عنوان شده و اینکه پیش از این هم بارها گفته‌ام و در عمل هم نشان داده‌ام که برای منافع ملی کشورم سکوت کرده و بسیاری از مطالب را بیان نکرده‌ام، اما زمانی که موضوع شخصی شود و برخی افراد بدون اطلاع صحبت کنند، مجبور به پاسخگویی هستم. از شب گذشته تاکنون بسیاری از رسانه‌ها از من درخواست مصاحبه داشته اند و برای اینکه من هم به تنهایی به قاضی بزرگ که افکار عموم مردم عزیز کشورم است، نرفته باشم از سرمربی تیم ملی دعوت می کنم در همان برنامه تلویزیونی که درباره من صحبت کرده حضور یابد تا بتوانم به صورت رو در رو و بدون واسطه و هیچ مشکلی با وی صحبت کنم و مطالب مختلف را که در مدت حضورم در فدراسیون در مورد من مطرح شده را بطور مشروح به آگاهی مردم عزیز برسانم.

وی در پایان گفت: از برنامه نود هم می‌خواهم همانطور که این امکان بوجود می‌آید که افراد در این برنامه بیایند و صحبت کنند، امیدوارم رسم امانت داری در نظر گرفته شود تا حقوق افراد ضایع نشده و در هفته آینده نیز این امکان بوجود بیاید تا در این مورد به صورت مفصل صحبت و همه زوایا و موارد مختلف مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.