به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس هفته دهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز بین دو تیم سپاهان و استقلال تهران برگزار شد که در پایان این دیدار آبی‌پوشان پایتخت با نتیجه 3 بر صفر بازی را به سود خود به پایان رساندند.

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در پایان این دیدار اظهار داشت: پیروزی خیلی خوبی برای ما قبل از دربی بود بازی را خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم. بچه‌های ما پس از گل اول یک مقدار عقب‌نشینی کردند و به حریف فرصت دادند.

وی در ادامه افزود: تغییراتی که در نیمه دوم در ترکیب تیم دادیم و بازیکنان سرعتی‌تری وارد زمین کردیم تا از فرصت‌ها بهترین استفاده را کنیم خوشبختانه تغییرات نیز جواب داد. نیمه دوم اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم از فرصت‌ها بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه اظهار داشت: سپاهان نیز تیم بسیار خوبی است و نتیجه امروز چیزی از ارزش‌های این تیم کم نخواهد کرد.

مظلومی درمورد شعارهایی که در پایان بازی هواداران به فرکی می‌دادند گفت: بعد از بازی متاسفانه اتفاق بدی رخ داد که باعث ناراحتی ما هم شد فشار زیادی روی فرکی است او مربی بزرگ و با اخلاقی است که سپاهان را سال قبل قهرمان لیگ برتر کرد و با فولاد نیز به قهرمانی دست یافته است هواداران نباید زود احساسی شوند و تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به تیم سپاهان نیز تبریک می‌گویم آنها نیز خوب بازی کردند اما ما از فرصت‌ها خوب استفاده کردیم به هر حال با توجه به شناختی که از تیم داشتیم از فرصت‌هایمان به نحو احسن استفاده کردیم.

مظلومی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: خوشبختانه با نتیجه‌ای که امروز کسب کردیم روحیه خوبی بدست آوردیم اما این باعث نمی‌شود که بازیکنان در باد این پیروزی بخوابند. ما در این دو سه روزی که فرصت داریم باید تلاش کنیم و نباید مغرور شویم برد سپاهان در اصفهان کار بزرگی برای تیم استقلال است اما باید بدانیم همه چیز تمام نشده و به دربی باید فکر کنیم.