به گزارش پارس به نقل از کاپ حاشیه دیدار نفت و ذوب آهن به شرح ذیل است:

*برای این مسابقه قسمت بالای VIP ورزشگاه تختی تبدیل به VVIP شده است. 
*هواداران ذوب آهن به شدت علیه تیم استقلال شعار دادند.ضمن اینکه به محض ورود بازیکنان نفت به میدان هواداران ذوب آهن آنها را هو کردند.
*به علت آنکه بازیکنان نفت شورت زرد رنگ و تی شرت های سفید و سیاه به تن داشتند هواداران ذوب آهن با شعار «گورخر، گورخر» از آنها استقبال کردند اما سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن، از هواداران خواست این شعار را سر ندهند.
*بعضی از هواداران ذوب آهن چترهای سفیدرنگی با خود به همراه آورده اند که روی آنها نوشته شده:«ذوب آهن محبوب نصف جهان».
*هواداران نفت، مظاهری، دروازه بان ذوب آهن، را با هو کردن علیه وی شعار می دادند.
*ذوب آهنی ها بنر بزرگی را با خود به ورزشگاه آورده اند که روی آن نوشته شده:«محبوب نصف جهان، ذوب آهن اصفهان».
*در فاصله یک ساعت مانده به شروع مسابقه مهدی تاج و حجت الله بهمنی از سکوی توزیع جام و وسایل تهیه شده برای جشن قهرمانی بازدید به عمل آوردند.
*هواداران نفت شعار «داش علی منصوریان» سر  دادند.
*موسی سلامت، جانباز 70 درصد که همیشه بازی های پرسپولیس را از نزدیک تماشا می کند امروز در کنار نیمکت ذوب آهن قرار گرفت و با استقبال آنها روبه رو شد.
*دو هوادار معلول ذوب آهن که از اصفهان برای تماشای بازی این تیم به تهران آمده اند در فاصله نیم ساعت مانده به شروع مسابقه هنوز اجازه حضور در کنار زمین را پیدا نکرده اند. سرانجام ساعت 18:00 به آنها اجازه داده شد در کنار موسی سلامت قرار گرفته و مسابقه را تماشا کنند.
*بین دو نیمکت یک بیلبورد نصب شده که تصاویر از 175 شهید غواص روی آن دیده می شود و همچنین تصویری از یک ماهی که دورش طناب پیچیده شده است.
*روی بیلبورد ورزشگاه ولادت حضرت امام زمان(عج) تبریک گفته شد.
*به علت استقبال ذوبی ها از این مسابقه مسئولان ورزشگاه به جز جایگاه های مقرر شده برای هواداران این تیم جایگاه دیگری را نیز برای ذوب آهن تعبیه کردند. 
*گروهی از تماشاگران که پیراهن و شال سپاهان را بر تن دارند در بین هواداران ذوب آهن جای گرفته اند. 
*گروهی از هواداران پرسپولیس با پیراهن و کلاه قرمز به سمت هواداران ذوب آهن رفته و در بین آنها قرار گرفتند. لیدرهای ذوب آهن هم از آنها خواستند کاور سبزرنگ به تن کنند که آنها نیز پذیرفتند.
*هواداران نفت در حالی که تعدادی بادکنک زرد رنگ در دست دارند به تشویق تیم خود مشغول پرداختند.
*طاهر، لیدر سابق پرسپولیس، امروز با پیراهن نفت در بین هواداران این تیم حاضر شده و آنها را برای تشویق تیم نفت راهنمایی می کند. وی زمان علی پروین لیدر پرسپولیس بود و وی را «طاهر کُرده» صدا می کردند.
*مهدی تاج با جانبازانی که در کنار زمین حضور داشتند به خوش و بش پرداخت.
*هواداران ذوب آهن با شعار «تیم نفت به شهر ما خوش آمدی» به کری خواندن با نفتی ها می پرداختند.
*در قسمت ورودی ورزشگاه که هواداران ذوب آهن وارد می شوند همچنان صفی طولانی وجود دارد که این امر موجب شگفتی و ناراحتی هواداران نفت در این بازی شده است. نفتی ها این سوال را از هم می پرسند که چگونه این همه هوادار از اصفهان به تهران آمدند.
*پارکینگ های شرقی استادیوم که اتوبوس ها و ماشین های شخصی هواداران ذوب آهن در آنجا قرار دارد در حال حاضر پر شده و ترافیک شدیدی در قسمت ورودی آن ایجاد شده است.
*مهدی تاج، با مسئولان نفت، ذوب آهن و یگان حفاظت استادیوم به خوش و بش پرداخت.
*هواداران نفت به جز علی منصوریان، علی چینی، دستیار وی، را نیز با ذکر نام تشویق کردند.
*همیاران سازمان لیگ در ابتدا با پیراهن سبزرنگ خود در بخش نفتی ها نشسته بودند که این امر موجب اعتراض آنها شد. پس از آن آنها به جایگاه ذوب آهن رفتند. 
*بازیکنان ذوب آهن امروز با لباس آبی رنگ و داوران با لباس نارنجی به گرم کردن مشغول شدند.