~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا شیاطین سرخ که برای دیدار با زسکا مسکو به روسیه سفر کرده بودند یک تساوی به دست آوردند. در این دیدار ابتدا این تیم میزبان بود که به گل رسید اما آنتونی مارسیال خرید جوان و گرانقیمت یونایتد گل تساوی را به ثمر رساند تا یک امتیاز این دیدار به اندوخته دو تیم اضافه شود.

لوئیس فان خال در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: نباید آن پنالتی را به حریف می‌دادیم. این برای نخستین بار است که مارسیال چنین اشتباهی را مرتکب می‌شود. باید بگویم که بسیار بدشانس بودیم. کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. هر چند نسبت به حریف بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما سرعت لازم را نداشتیم.

او ادامه داد: در نیمه نخست بازی بسیار کند بود. در نیمه دوم بهتر کار کردیم و توانستیم گل تساوی را هم به ثمر رسانیم. می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم اما واژه" می‌توانستیم" فایده ای ندارد. باید در عمل این کار را انجام می‌دادیم. از عملکرد شاگردانم در نیمه نخست بسیار عصبی بودم با این حال خودم را کنترل کردم و در رختکن به جای عصبانیت، توصیه‌های لازم را برای پیروز شدن به آنها گفتم.

فان خال با وجود این تساوی که در سرمای مسکو به دست آمده است از عملکرد شاگردانش راضی نیست: "چه فایده‌ای دارد که توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوان روی دروازه حریف زیاد فرصت گلزنی ایجاد کرد و به گل رسید؟ در نیمه نخست بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و به همین خاطر در نیمه دوم دست به تغییراتی زدم و براین باورم که عملکرد بهتری از خود نشان دادیم. بازی که در نیمه دوم از خود نشان دادیم من را امیدوار کرد. در نیمه دوم به گل تساوی هم رسیدیم و می‌توانستیم گل پیروزی را هم به ثمر رسانیم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان سخنان خود به ستایش از آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی تیمش پرداخت و گفت: مارسیال بازیکن بسیار خوب و آینده‌داری است. درست است که او در نیمه نخست اشتباهی احمقانه انجام داد اما در نیمه دوم جبران کرد و توانست گل تساوی را هم به ثمر رساند. برایم بسیار جالب است که بازیکنی جوان مانند مارسیال دچار نوسان نمی‌شود و در هر دیداری می‌تواند خوب ظاهر شود.

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که چنین بازیکن خوبی را در اختیار داریم. او توان بازی در 4 پست را دارد. هم می‌تواند در خط حمله بازی کند، هم در خط میانی و هم در کنارها. او در موناکو به عنوان بال چپ هم بازی می‌کرد و به همین خاطر هم در دیدار برابر اورتون ترجیح دادم که او را در این پست به بازی بگیرم که اتفاقا خوب هم ظاهر شد.