به گزارش پارس، ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص متنی که افشین پیروانی در اینستاگرام خود منتشر کرده و عنوان داشته که وی نقشی در شلاق خوردن عربشاهی نداشته است، گفت:‌ افشین پیروانی مغلطه می‌کند چرا که من به خاطر شکایت او شلاق خوردم و او برای اینکه اذهان عمومی را نسبت به خودش پاک کند این حرف‌ها را در فضای مجازی زده است.

وی ادامه داد: شلاق من به خاطر شکایتی بود که شماره پرونده آن متعلق به محمدعلی (افشین) پیروانی بود و من به خاطر شکایت افشین پیروانی شلاق خوردم شماره پرونده او کاملاً‌ مشخص است و ای کاش او برای فریب اذهان عمومی این حرف‌ها را نمی‌زد و  مثل مرد عنوان می‌کرد که به خاطر شکایت او از من، شلاق خوردم.

عربشاهی خاطر نشان کرد: پیروانی مدعی شده که من به او فحاشی کردم اما من از شما می‌خواهیم تا بنویسید که همه بدانند من چه حرف بدی زده‌ام.من فقط گفتم که افشین پیروانی به نان بربری می‌گوید بیسکویت! اگر این حرف من بد است که دیگر این را هم نمی‌گویم.حتی در دادگاه قاضی به وکیل پیروانی گفت که این حرف بدی نیست اما شاید از نظر آقایان این جمله حرف خیلی بدی باشد.

عربشاهی تصریح کرد: زمانی که می‌خواستند حکم شلاق من را اجرا کنند من از اجراکنندگان حکم خواستم که تماس بگیرند تا خود پیروانی هم بیاید و شاهد شلاق خوردن من باشد که بنا به دلایلی آنها این کار را نکردند و همه این مسائل نشان می‌دهد که من بابت شکایت او شلاق خوردم. مگر می‌شود شاکی من فرد دیگری باشد اما شماره پرونده شاکی شماره‌ای به نام افشین پیروانی باشد؟

وی در پایان خاطر نشان کرد: ای کاش او مثل مرد سینه سپر می‌کرد و می‌گفت که به خاطر شکایت او من شلاق خوردم.