به گزارش پارس به نقل از فارس، محمود سالارکیا در خصوص اظهارات افشین پیروانی اظهار داشت: پس از صحبت هایی که چند روز گذشته مبنی بر طلب آقای پیروانی از باشگاه گفتم متأسفانه باز هم ایشان در رسانه ها شروع به صحبت کردن کرده است.

وی افزود: اگر حرف حق نمی زنیم لطفا بگویند. ما می گوییم آقای پیروانی اگر مدارکی دارید که از باشگاه طلبکارید به ما اعلام کنید از نظر ما شما طلبی از باشگاه ندارید چون از طریق باشگاه و سازمان لیگ طلب تان را از ما دریافت کرده اید.

وی افزود: هر طلبکاری از طرف ما نامه دستش باشد می تواند از حساب ما در سازمان لیگ برداشت کند یعنی از محل درآمدهای باشگاه این نیازی ندارد که آقایان هر روز بخواهند صحبت کنند. به نظر من با صحبت کردن در مطبوعات آقایان به جایی نمی رسند و حتی مشکل شان بیشتر خواهد شد.

سالارکیا ادامه داد: آقای پیروانی شما گفته اید که من بی اطلاعم و خود رویانیان صحبت کند اما باید این را بدانید که من از همه چیز اطلاع دارم و با صحبت کردن با رسانه ها و شبکه های رادیویی راه به جایی نخواهید برد. اگر مدرکی دارید که از پرسپولیس طلبکارید به ما بدهید در غیر این صورت بهتر است که وارد مسائل حاشیه ای نشوید. ما شما را به عنوان یکی از اسطوره های تیم ملی قبول داریم و امیدوارم که همیشه در کارهای تان موفق باشید. اما با اینگونه مصاحبه های شما که شاید باشگاه به حاشیه برود مخالفیم.