به گزارش پارس به نقل از مشرق، تمرین امروز استقلال ساعت 16 برگزار شد. در این تمرین علاوه بر ملی‌پوشان جاسم کرار، عمران‌زاده، و آرش برهانی غایب بودند. غیبت برهانی در این تمرین به شایعات درباره او دامن زد و برخی از حاضران این تمرین درباره احتمال ناراحتی او در سفر به ارمنستان صحبت می‌کردند و البته عده‌ای دیگر معتقد بودند وی دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شده است. با توجه به غیبت برهانی در دو روز گذشته بعید است که وی آبی‌پوشان را در سفر به اهواز همراهی کند. در این تمرین شهباززاده، قاضی، فخرالدینی، رمضانی، نوری، کریمی و خرسندنیا تنها بازیکنان مطرح استقلال بودند.

در آغاز تمرین جواد زرینچه برای بازیکنان دقایقی صحبت کرد و در ادامه بازیکنان زیر نظر مهریزی به حرکات بدنسازی مشغول شدند. بخش پایانی تمرین استقلال فوتبال درون گروهی بود که قلعه‌نویی نظارت کاملی روی آن داشت و در مواردی به شدت از بازیکنانش انتقاد می‌کرد و از آنها می‌خواست اشتباهات‌شان را تصحیح کنند. در تمرین امروز داسیلوا، دروازه‌بان برزیلی استقلال با بوستانی به صورت اختصاصی تمرین کرد و به نظر می‌رسد وی در بازی با فولاد نوین دروازه‌بان آبی‌پوشان خواهد بود.

آبی‌پوشان فردا (پنجشنبه) ساعت 15:30 در کمپ حجازی تمرین می‌کنند. دلیل حضور آنها در این زمین همزمانی تمرین آنها با مصاف پرسپولیس و کارگر بنه‌گز بوشهر است. همچنین استقلالی‌ها روز جمعه ساعت 9 صبح تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کنند.