~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا میلاد فخرالدینی درباره دیدار روز جمعه استقلال برابر پدیده گفت: فکر می‌کنم بازی جمعه استقلال برابر پدیده یکی از بازیهای بسیار خوب لیگ بود. متاسفانه با یک گل زود هنگام غافلگیر شدیم و بازی از برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام داده بود، خارج شد. تیمی که گل زودهنگام دریافت می‌کند باید سریع همه چیز را از اول شروع کند و به گل تساوی دست پیدا کند تا بتواند برنده باشد. در این بازی فرصتهای زیادی داشتیم و در دو صحنه داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد که اگر این اتفاق می‌افتاد شرایط بازی عوض می‌شد. در نیمه دوم هم بهتر و روانتر بازی کردیم و می‌توانستیم حتی در این دیدار خارج از خانه برنده باشیم اما فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد.

مدافع استقلال درباره اشتباه منجر به گل خود اظهار کرد: هر بازیکنی در فوتبال ممکن است اشتباه کند و من از این قاعده مستثنی نیستم. بزرگترین بازیکن‌های دنیا در حساس‌ترین مسابقات اشتباهاتی انجام داده‌اند و من نیز از این موضوع بسیار ناراحتم. در یک لحظه تعادلم را از دست دادم ولی از بقیه بازیکنان تیم بسیار ممنون هستم که اشتباه من را جبران کردند. سعی کردم در ادامه بازی با دوندگی و حضور در حملات به گلزنی تیم کمک کنم و خوشحالم که توانستیم به یک گل دست یابیم. مطمئن باشید تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌های لیگ با ارائه عملکردهای بهتر این موضوع را از ذهن هواداران پاک کنم.

فخر الدینی با رد شایعه دلخوری از تعویض در دیدار با پدیده، بیان کرد: بر خلاف شایعاتی که این روزها مطرح شده است باید بگویم من اصلا به این موضوع اعتراضی نداشته‌ام. من همیشه به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذارم و در دیدار با پدیده نیز این موضوع را رعایت کردم.