~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه کمیته انضباطی که امروز در باشگاه تشکیل شده بود، گفت: به خاطر کارت قرمز غیرفنی که گرفتم امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کردم. مسئولان باشگاه در این جلسه با من صحبت کردند و از آنجایی که ما محروم و مصدوم‌های زیادی داریم و نبود هر بازیکن به تیم ضربه می‌زند این جلسه تشکیل شد و منتظر تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌مانیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اخراجش در بازی با صبای قم تصریح کرد: نمی‌دانم چرا این درگیری را اینقدر بزرگ کردند؟ درگیری لفظی در هر بازی پیش می‌آید. باید این را هم در نظر داشته باشید که بازیکنان پرسپولیس شرایط روحی خوبی نداشتند و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. حال من آنقدر بد بود که قبل از بازی بازیکنان با من صحبت می‌کردند که آرام باشم چراکه ما با فوت هادی نوروزی ضربه سنگینی خوردیم. این شرایط سخت مرا کمی عصبی کرده بود.

وی افزود: من قصد توجیه کارم را ندارم اما در بازی‌های بزرگ همیشه از این درگیری‌ها پیش می‌آید و دیدید که در نهایت هم داور من و قاسم دهنوی را از بازی اخراج کرد. از همین طریق من از مسئولان باشگاه، مربیان، بازیکنان و هواداران پرسپولیس بابت این اخراج عذرخواهی می‌کنم اما واقعا ما شرایط سختی داشتیم که روی من تاثیر بدی گذاشته بود.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به خاطر درگیری لفظی اخراج شدم آن هم در حالی که هیچ قصد و نیتی در آن نبود و نمی‌خواستم جو ورزشگاه را به هم بریزم. در آخر بازی فشار زیادی روی ما بود اما این مسئله پیش آمد که باز هم می‌گویم قصد توجیه این کار را ندارم اما همه دیدند که بدون هیچ گونه مسئله‌ای به سمت رختکن دویدم تا بازی ادامه پیدا کند چراکه دوست داشتم تیمم برنده شود.

نورمحمدی افزود: در بازی‌های دیگر هم درگیری‌ها لفظی پیش می‌آید اما امیدوارم که همه بدانند که شرایط روحی من و بازیکنان پرسپولیس شرایط مساعدی نبوده و نیست. حتی اگر بحث کاپیتانی را هم کنار بگذاریم باید بگویم هیچ بازیکنی نباید راحت اخراج شود و مسئولان باشگاه هم امروز این مسئله را به من گفتند. تیم ما مصدوم و محروم زیاد دارد و اخراج شدن من شاید در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی تیم خلل ایجاد کند. امیدوارم دیگر این مسئله بزرگنمایی نشود چراکه هیچ عمد و قصدی در این قضیه نبود.