به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین ماهینی در مورد حضور زود هنگام بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی، اظهار داشت: چون بازی های آسیایی نداشتیم و بعد از بازی با صبای قم عملاً تعطیل بودیم از طرف فدراسیون تماس گرفتند تا چند روز زودتر به کمپ تیم ملی برویم و زیر نظر بدنساز تیم ملی تمرین کنیم تا از شرایط مسابقه دور نمانیم.

وی در خصوص دعوت ۷ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی تصریح کرد: تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند لیاقت حضور در اردو را داشتند و ۱۱ بازیکن پرسپولیس می توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

ماهینی درباره رقابت در سمت راست تیم ملی گفت: همه آنهایی که به تیم ملی دعوت شدند از خوب های ایران هستند و برای رقابت سالم به تیم ملی آمدند. در این میان هر کسی که آماده تر باشد با نظر کی روش برای تیم ملی بازی می کند.

این بازیکن در مورد دعوت محسن بنگر و پیام صادقیان به تیم ملی عنوان کرد: بنگر سال هاست که جزو بهترین مدافعان ایران است. در این فصل هم تمام عناصر خط دفاعی پرسپولیس عملکرد فوق العاده ای داشتند. بنگر از ارکان اصلی خط دفاعی پرسپولیس است که حقش دعوت شدن به تیم ملی بود.

وی ادامه داد: صادقیان بازیکن خوب و جوانی است که باید برای پیشرفت کردن و بهتر شدن تمرینات بیشتری انجام بدهد. پیام واقعاً پتانسیل بازی کردن در اروپا را دارد.

ماهینی در خصوص بازی های دوستانه شاگردان کی روش تا آغاز جام جهانی گفت: باید خیلی زودتر از این ها بازی دوستانه انجام می دادیم اما باز خدا را شکر بعد از ۷،۸ ماه یک بازی دوستانه انجام می دهیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا اتومبیل های دریافتی از باشگاه پرسپولیس را گرفته، اظهار داشت: من ماشینم را تحویل دادم و از چیز دیگری خبر ندارم.