~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا با ابتکار فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فصل گذشته در قالب تیم باشگاهی ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر پا به میدان گذاشت و نوجوانان والیبال ایران در رقابتهای لیگ هر هفته به میدان رفتند تا برای شرکت در مسابقات جهانی آماده شوند. در نهایت هم تیم ملی ایران به عنوان سوم مسابقات جهانی دست یافت.

اما باشگاه ارتعاشات که ابتدا با شعار حمایت از تیم ملی نوجوانان و برنامه سه ساله پا به عرصه رقابت های لیگ گذاشته بود، بعد از یکسال تیم داری از تصمیم خود منصرف شد.

مسئولان این باشگاه حالا شش ماه بعد از تاخیر در پرداخت دستمزد بازیکنان، از پرداخت تمامی مبلغ قرارداد آنها نیز خود داری می کنند. گفته می شود که بیش از 20 درصد از مبلغ قرارداد هر یک از بازیکنان تیم ارتعاشات کسر شده است. این موضوع بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران را بسیار ناراحت و معترض کرده، به طوری که آنها تصمیم به تجمع مقابل درب باشگاه گرفته اند.

علیرضا دریابیگی سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان و باشگاه ارتعاشات در این باره به ایسنا گفت: کل دستمزهایی که بابت قرارداد بازیکنان و کادر فنی بسته شده کمتر از 500 میلیون تومان بوده است. رابطه ما با باشگاه ارتعاشات خوب است و از قبل هم در فدراسیون ارتباط خوبی با آنها داشته ایم اما متاسفانه الان شخص مدیرعامل این باشگاه ایران نیست و سایر مسئولان هم پاسخ درستی نمی دهند. آنها هنوز نتوانسته‌اند بازیکنان را بابت کسورات متقاعد کنند. مسئولان ارتعاشات در نظر دارند تنها حدود 18 درصد بابت بیمه و همچنین مبلغی را هم بابت مالیات از قراردادها کسر کنند. ما قبلا در ورزش ندیده بودیم که هزینه بیمه جزو کسورات قراردادها باشد.

وی افزود: بحث تفاهمنامه این شرکت با فدراسیون سه ساله بود. من امسال هم با خود شهیدیان مدیرعامل باشگاه حرف زدم که گفت می‌خواهیم باز هم تیم داشته باشیم و باید قرارداد سال آینده را ببندیم. اما بعد از مسابقات لیگ جهانی و رقابتهای جهانی آرژانتین مدیرعامل مجموعه شرکت ارتعاشات در ایران نبود. بعد از آن هم مدیرعامل کل مجموعه ارتعاشات گفت اگر بخواهیم تیم دهیم، باید هزینه ها را کم کنیم و با نصف قراردادهای سال قبل تیم را جمع کنیم. ما هم گفتیم این موضوع امکان ندارد چرا که این تیم دیگر سوم جهان شده و رده سنی اش یکسال بالاتر آمده است. در نهایت گفتند علاقه ای به تیم داری ندارند.