~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا در دومین روز از رقابتهای گرند پری تکواندوی انگلیس مبارزات تکواندوکاران اوزان 58- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان در شهر منچستر در حال برگزاری است و نمایندگان ایران در دو وزن به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن 58- کیلوگرم مردان، فرزان عاشورزاده در دور اول با قرعه استراحت روبه رو شد و دور دوم با دیلان چلاموتو از فرانسه رقابت می کند.

آرمین هادی پور دیگر نماینده ایران در این وزن، در مبارزه اول خود با کارلوس ناوارو دارنده مدال نقره گرند پری مسکو دیدار کرد و حریف را در راند دوم 12 تایی کرد و با نتیجه 17 بر چهار این رقیب مکزیکی را شکست داد. هادی پور در گام دوم باید با تا هی مون چا از کره جنوبی، قهرمان جهان در سال 2013 مبارزه کند.

در وزن 57- کیلوگرم زنان کیمیا علیزاده در گام نخست با بینیتا دیدهیو از سنگال مبارزه کرد و با نتیجه 18 بر شش به برتری رسید. علیزاده در مبارزه دوم خود باید با جید جونز قهرمان المپیک لندن مسابقه دهد. علیزاده پیش از این دوبار این حریف قدرتمند را شکست داده است. او در فینال گرند پری روسیه با غلبه بر جید جونز به مدال طلا رسید.

روز گذشته(جمعه) شکرانه ایزدی دیگر نماینده ایران در بخش بانوان در مبارزه اول خود شکست خورد و از گردونه رقابت ها خارج شد.

تیم ایران در اولین روز رقابت ها به یک مدال نقره (ابوالفضل یعقوبی) و یک برنز( امید عمیدی) رسیده است اما بهنام اسبقی از دور مسابقات کنار رفت.