به گزارش پارس به نقل از فارس ، یازدهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که دومین روز از مسابقات تکواندو با برگزاری رقابت های اوزان ۴۶- و ۵۷- کیلوگرم بانوان و ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم مردان در استادیوم "کانگوا دالمنز" اینچئون کره جنوبی برگزار شد.

مهدی خدابخشی نماینده وزن ۸۰- ایران "بهادر آریه" از نپال (۱۶ بر صفر) و "هیدونری اباتا" از ژاپن (۵ بر یک) را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها "فرخود نگمادوف" از تاجیکستان را پیش رو داشت که توانست با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری دست پیدا کند و راهی مرحله فینال شود.

خدابخشی برای کسب مدال طلا با "ماکسیم رافالوویچ" از ازبکستان مبارزه کرد و با شکست حریف خود به مدال طلا رسید. خدابخشی پانزدهمین‌ مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد.

امروز سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۷+ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام و در فینالی زود هنگام به مصاف "چولهو جو" از کره جنوبی (قهرمان جهان در سال ۲۰۱۱ و نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۴) رفت و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند. سمانه شش پری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان نیز با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها حذف شد.