~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آمادگی تیم ‌ملی مقابل ایتالیا، اظها‌ر کرد: از روز پنجشنبه اردویمان را شروع کردیم و محل اقامت تیم هتل المپیک است و روز یکشنبه (فردا) به ایتالیا خواهیم رفت.

وی در مورد موضوعاتی که اخیرا درباره تیم ‌ملی فوتسال به وجود آمده بود، گفت: این مسائل حل شده است و به فکر بازی و گرفتن نتایج خوب در ایتالیا هستیم.

ناظم الشریعه در مورد وضعیت روحی بازیکنان و آمادگی آنها نیز تشریح کرد: دو بازی خوب انجام دادیم و روحیه بازی‌ها خیلی خوب است و سعی می‌کنیم در زمانی که داریم کارهای تکنیکی انجام دهیم. این یک قانون است که بعد از هر پیروزی نقاط ضعف، گم می‌شوند ولی ما سعی می‌کنم آن نقاط ضعف‌مان را پیدا و برطرف کنیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم خیلی پیشرفت خواهیم کرد و امیدواریم که مقابل ایتالیا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنان در حال‌ حاضر بعد از بردی که داشتیم شرایط روحی خوبی دارند. علاوه بر این وضعیت جسمانی‌شان هم مطلوب است‌. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که تاکتیک مناسبی برای بازی با ایتالیا اتخاذ کنیم.