به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمد ناظم‌الشریعه در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به ایتالیا اظهار داشت: تمرینات خود را از روز پنجشنبه هفته گذشته جهت آماده سازی بازیکنان برای دو دیدار تدارکاتی مقابل ایتالیا آغاز کردیم و در نخستین جلسه تمرینی در روز پنجشنبه به ریکاوری بازیکنان پرداختیم.

وی ادامه داد: به هر حال پس از بازی مقابل روسیه بازیکنان به باشگاه های خود برگشتند و روز پنجشنبه کمی خسته به نظر می رسیدند به همین دلیل ریکاوری خوبی انجام شد و روز گذشته (جمعه) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بازیکنان را به شرایط اردویی نزدیک تر کردیم.

ناظم الشریعه افزود: در نهایت امروز (شنبه) هم دو نوبت تمرینی در صبح و بعد از ظهر داریم که روز اصلی تمرینی ما محسوب می شود و در نوبت صبح که برگزار شد، بازیکنان تمرین شاداب تری نسبت به روز گذشته انجام دادند و در نوبت بعد از ظهر استخر و سنا را برای بازیکنان در نظر داریم.

وی تاکید کرد: برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل ایتالیا ساعت 2 بامداد فردا عازم میلان می شویم و پس از راهی فلورانس خواهیم شد. تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و بدون شک مهمترین هدف ما عدم تکرار اشتباهات بازی مقابل روسیه است. در واقع هدف ما از بازی مقابل روسیه و بازی پیش رو مقابل ایتالیا، پیدا کردن نقاط ضعف تیم است که تعدادی از آن را در دیدار مقابل روسیه متوجه شدیم و هم اکنون همه تمرکز خود را برای عدم تکرار اشتباهات آن دیدار بکار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: بازیکنان در شرایط خوبی بسر می برند و صرفا حمید احمدی از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت است و اصغر حسن زاده از ناحیه کمر احساس کمی درد دارد که شرایط کلی آنها خوب است و مشکلی برای حضور در دیدار مقابل ایتالیا ندارند.