به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم مهرماه در دو دیدار تدارکاتی در ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت. این دیدار با وجود دوستانه بودن، حساسیت و اهمیت زیادی برای تیم ملی ایران دارد و یادآور دیدار تماشایی چند سال پیش آنها در مسابقات جام جهانی است.

با این حال صدا و سیما برنامه‌ای برای پخش این دیدار ندارد. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با تایید این مطلب، به خبرنگار مهر، گفت: من با مسئولان شبکه سه تماس گرفتم و حتی نامه پخش این مسابقه را برای آنها فرستادم ولی اعلام کردند که برنامه‌هایشان پر است و نمی‌توانند این بازی را نشان بدهند.

افتخاری در پاسخ به این سئوال که چرا کمیته فوتسال به راحتی از کنار پخش تلویزیونی مسابقات تیم ملی می‌گذرد؟ تصریح کرد: ما کار خودمان را کردیم و حتی نامه هم نوشتیم ولی پاسخ آنها منفی بود. حالا احتمالا CD مسابقات را از ایتالیا می‌آورند و این دیدارها را بعدا پخش می‌کنند!

رئیس کمیته فوتسال درباره پخش نشدن دیدار دوم تیم ملی فوتسال ایران با روسیه که چند روز پیش در ارومیه برگزار شد، گفت: من با آقای آقازمانی تماس گرفتم و وی به من گفت که به خاطر نقص فنی مخابرات ارومیه نمی‌توانیم تصاویر را در تهران دریافت کنیم.