به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس حسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد استعفای محمد خاکپور از هدایت تیم ملی امید و اینکه فکر می‌کند این مسئله چه دلیل داشته است اظهار داشت: اطلاعی از اتفاقات فوتبالی ندارم و نمی‌دانم چه مسائلی در فوتبال می‌گذرد اما فقط از این مورد خبر دارم که متاسفانه افراد غیر فوتبالی در فوتبال ایران سمت‌های مهمی در اختیار دارند. به همین خاطر فردی که فوتبالی است در کار کردن با این افراد دچار مشکل می‌شود و چون خاکپور از فشارهای موجود به تنگ آمده عطای کار را به لقایش سپرده است مثل من که یک روز عطای کار را به لقایش سپردم و از فوتبال فاصله گرفتم.

وی در مورد اینکه بندهایی در قرارداد خاکپور قرار داده شده که همه چیز در آن به صورت یکطرفه بوده است تصریح کرد: اگر خاکپور مربی است او باید در مورد قراردادش خودش تصمیم بگیرد و نمی‌توان مسائل مختلف را تحمیل کرد. این بندی که در صورت انتقال باید تمام پول را بازگرداند بند نیست بلکه هجو است. آیا این بندها را برای قرارداد کارلوس کی‌روش هم می‌گذارند.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی امید از رفتن خاکپور متضرر نخواهد شد خاطرنشان کرد: بدون شک او باید در تیم امید بماند و کارش را دنبال کند وقتی به فدراسیون نگاه می‌کنم می‌بینم به جز علیرضا اسدی و مهدی اسلامیان که به تازگی آمده‌اند و ارتباط با فوتبال هم داشتند سایر نفرات شناخت چندانی از فوتبال ندارند. مدیریت در فوتبال خیلی مهم است وقتی مدیریت مشکل دارد کار کردن سخت می شود.

حبیبی در مورد اینکه به عنوان یکی از بزرگان فوتبال با خاکپور صحبت می‌کنم تا او کارش را ادامه دهد گفت: بنده وظیفه‌ای در این مورد ندارم شاید عزتی در فوتبال داشته باشم و حرفی هم بزنم که خاکپور بپذیرد اما هیچ وقت این کار را نمی‌کنم چون می‌دانم در این شرایط کار کردن سخت است و نباید موضوعی را به خاکپور تحمیل کنم. حبیب کاشانی که مسئولیت تیم امید را برعهده دارد فردی دلسوز است که به فوتبال هم علاقه دارد اما مشکلات دیگری وجود دارد و اجازه نمی‌دهند کارها به خوبی پیش رود امیدوارم خاکپور خودش بهترین تصمیم را بگیرد و اتفاقی بیفتد که به صلاح باشد.