به گزارش پارس ،  6 ماه دیگر تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال کشورمان باقی مانده و علی کفاشیان که حالا به عنوان مرد 8 ساله این فدراسیون قلمداد می شود، یکی از اصلی ترین گزینه های حضور در جایگاه ریاست این فدراسیون برای دوره سوم به شمار می رود. این در شرایطی است که خودش هم می داند کار چندان راحتی نداشته و رقبای سر سختی را در مقابل خواهد داشت. اما با این احوالات مرد همیشه خنده روی فوتبال ایران می گوید هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات اسفند ماه نگرفته است.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال که اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست؛ ما باید مجمع آتی سالانه را در مهرماه یا آبان ماه  بعدازآن که گزارش ها تکمیل می‌شود، برگزار کنیم و پس از مشخص شدن مجمع در فاصله بین آبان تا آذر فرصت داریم تا در خصوص شرکت در انتخابات تصمیم‌گیری کنیم.

وی با اشاره به تحرکات داخلی برخی افراد برای شرکت در انتخابات فدراسیون گفت: به نظر من هرکسی که توانمندی و برنامه دارد باید در انتخابات شرکت کند و اعضای مجمع هم با توجه به شناختی که از کاندیدها دارند به آنها رأی خواهند داد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: هیچ مانعی برای شرکت افراد در انتخابات فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

کفاشیان در خصوص اقدامات انجام‌شده جهت بهبود وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: ما از یک سال پیش برنامه‌ای منظم و مدون را برای تیم ملی امید در نظر گرفتیم و با حمایت تیم ملی از طریق اسپانسرها و بخشی هم از طرف فدراسیون، توانستیم قسمت عمده‌ای از مشکلات تیم ملی را حل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به انتقادات حبیب کاشانی از وضعیت تیم ملی امید، بابیان اینکه فدراسیون در یک سال گذشته توجه ویژه‌ای به تیم ملی امید داشته است خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم ملی امید از شرایط بسیار خوبی برخوردار است، بسیاری از بازیکنان تیم ملی امید، اعضای تیم ملی بزرگ‌سالان هم هستند و در آنجا هم تمرین می‌کنند و همین موضوع باعث رشد تیم شده است و امیدوارم که در دی‌ماه امسال بتوانیم نمایش خوبی را به اجرا بگذاریم.