به گزارش پارس امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده در نشست خبری گفت: به خانواده فوتبال و عزیزاصلی تسلیت می‌گویم و درباره بازی باید بگویم در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و در نیمه دوم تغییرات داشتیم و حاکم میدان بودیم می‌توانستیم برنده شویم اما آنطور که باید و شاید موقعیت ایجاد نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بودیم و فاصله‌ها را کم کردیم و با حضور خرسند‌نیا فاصله هافبک و دفاع از بین رفت و نزدیک دروازه ما نیامدند. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به جز نیمه اول که یکی دو اشتباه داشتند در نیمه دوم بی اشتباه بودند ولی نتوانستند از یکی دو موقعیت خود استفاده کنیم.

امیر قلعه‌نویی در ادامه تاکید کرد: در چند بازی اخیر بدشانسی گریبانگیر ما شده است.

وی در مورد اینکه آیا استقلال شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، گفت: به نتایج بازی‌های یکشنبه بستگی دارد و باید ببینیم تیم های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه می‌توانید دل هواداران را در دو بازی تراکتورسازی و پرسپولیس شاد کنید، گفت: مسئولیت تمام نتایج استقلال با من است و بازیکنانم با همه وجود تلاش می‌کنند و اگر ایرادی هست به من برمی گردد و در سه بازی آینده می‌جنگیم. در بازی‌های گذشته هم می‌جنگیم اما بدشانسی می‌آوردیم.

وی افزود: هواداران ما حق دارند ناراحت باشند اما بازیکنان ما بی غیرت نیستند. مگوییان بازیکن خارجی ما دریافتی نداشته است. این بازیکنان اصل غیرت هستند. خیلی تیم‌ها اگر شرایط استقلال داشتند بعضا به مشکل می‌خوردند اما این بازیکنان چیزی نگفتند. امید ابراهیمی بعد از دریافتی اول فصل تا کنون هیچ دریافتی نداشته و بازیکنان ما اصل غیرت هستند شاید برخی از آنها در حد خودشان نبودند، اما اصل غیرت هستند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا کاوه رضایی و محسن مسلمان جذب نشدند، گفت: چون این نتایج رقم خورد توپ را در زمین کسی نمی‌اندازم و هیات مدیره هم کار کرده و کاوه رضایی هم در فهرست ما بود و اگر افشارزاده در کانادا بود مسئولی گذاشته بود. اصل مشکلات مازمانی شروع شد که قرار بود استقلال واگذار شود. اگر پول بود نیم فصل می‌توانستیم دو بازیکن مورد نظرمان را بگیریم این دو بازیکن در فهرست ما بودند.همه مسئولیت‌ها را برعهده می‌گیرند و همه چیز مسئولیت‌ها با من است.