~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس روزبه چشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مقام قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و شرمنده مردم نشدیم. هدف ما موفقیت در رقابت‌های مقدماتی المپیک است تا پس از سال‌ها مجوز حضور در این رقابت‌ها را بگیریم.

وی در مورد عدم پخش زنده بازی‌های تیم ملی امید از تلویزیون عنوان کرد: متاسفانه این گلایه از صدا و سیما وجود دارد. یک زمان دیدارهای دوستانه تیم ملی امید از صدا و سیما پخش می‌شد اما از زمانی که به این تورنمنت آمدیم اخبار هم برخی اوقات نتایج بازی ما را اعلام می‌کرد. حداقل توقع ما پخش زنده دیدار فینال از صدا و سیما بود. راه‌اندازی شبکه ورزش با این هدف بود که حمایت بیشتری از ورزش انجام دهد اما هنگام پخش بازی ما آنها دیدار فینال والیبال قهرمانی اروپا را به نمایش می‌گذاشتند که فکر نمی‌کنم این کار جالب بوده باشد. اگر قرار است به المپیک برویم باید حمایت کاملی از تیم انجام شود.

وی در مورد اینکه در این دوره از رقابت‌ها کاپیتان ایران بود و اینکه آیا این مسئله مسئولیتش را بالا نبرد تصریح کرد: بله بازوبند کاپیتانی مسئولیت من را بالا برد اما آنقدر بازیکنان ما بزرگ بودند که توانستند به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهند و در این تورنمنتی که سطحش بسیار بالا بود قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه قطر و سوریه حریفان ایران در غرب آسیا چه کیفیتی در این مسابقات داشتند اظهار داشت: سوریه فینالیست شد و قطر هم به مرحله نیمه‌نهایی غرب آسیا رسید. تیم‌های خوبی در این مسابقات حضور داشتند و فکر می‌کنم زهر چشم خوبی از آنها گرفتیم.