به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانیم شرایط لیگ به چه شکلی خواهد بود. نه از شرایط تیم‌ها خبر داریم و نه از زمان آغاز مسابقات. با این وضعیت چطور باید به فکر ساختن یک تیم ملی قدرتمند باشیم.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌دانیم چند تیم در لیگ حضور پیدا می‌کنند و چه بازیکنانی را جذب خواهیم کرد. از لیگ قدرتمند است که تیم ملی ساخته می‌شود اما لیگی که ما داریم مرده است و بازیکنان هم در آن پژمرده می‌شوند.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به نتایج نوشاد عالمیان و افشین نوروزی در مسابقات گذشته عنوان کرد: افشین نوروزی بازیکن توانمندی است و نوشاد هم ستاره ایران محسوب می‌شود. چرا نتایج ضعیفی گرفته‌اند. تنها دلیلش این است که لیگ خوبی برگزار نشده است. بحث‌های مالی و عدم کیفیت مسابقات به بازیکنان ضربه می‌زند.

اخلاق پسند در مورد این سوال که ‌آیا موافق آزاد کردن جذب بازیکنان خارجی هستید یا خیر عنوان کرد: ابتدا باید دید کدام تیم ها با وضعیتی که دلار دارد می‌توانند یار خارجی بگیرند. اصلاً چند تیم می‌خواهند حضور داشته باشند. ما ابتدا باید کمک کنیم که باشگاه های قوی وارد لیگ شوند به عنوان مثال اگر در چند سال گذشته پتروشیمی در لیگ حضور نداشت تنیس روی میز ایران ضرر زیادی می‌کرد.

بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران با انتقاد از عدم برگزاری انتخابات فدراسیون گفت: نمی‌دانم چرا انتخابات را برگزار نمی‌کنند و دلیلشان برای این کار چیست؟ دیر برگزار شدن ضربه بزرگی به این رشته خواهد زد. من اعتراض شدیدی به این کار دارم و حتی از داوود محمدی رئیس هیات قزوین که نماینده مجلس هم است خواهش می‌کنم به خاطر این موضوع وزیر ورزش را در مجلس بازخواست کنند و او باید پاسخگو باشد. نمی‌دانم دنبال شخص خاصی برای ریاست هستند و یا خیر و این کارها تعمدی است.