به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا قرارداد فرهاد کاظمی ثبت شده اظهار داشت: بله قرارداد او ثبت شده و قرار است نماینده ما کارت او را هم از سازمان لیگ دریافت کند.

وی در مورد خداحافظی ناگهانی میلان یووانوویچ و اینکه اظهار داشته سیاه جامگان وضعیت آشفته‌ای دارد تاکید کرد: او به مرخصی رفته بود و در حالی که قرار بود این مرخصی سه روز باشد اما 12-13 روز به طول انجامید که ما به خاطر همین موضوع شکایت کردیم حالا هم که از فوتبال کناره گیری کرده از فدراسیون فوتبال و روابط بین المللی آن تقاضا داریم که به جد پیگیر این موضوع باشد.

عباسی در مورد اینکه چرا او وضعیت تیم را آشفته دانسته گفت: قطعا چون 40 درصد قراردادش را دریافت کرده این گونه صحبت کرده است ما برای او منزل هم گرفته بودیم و مشکل خاصی نداشت. هنوز مسئله رسمی به ما اعلام نکرده و در سایت‌ها این موضوع را خواندم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان یادآور شد: یووانوویچ برای ما تنها در یکی دو بازی به میدان رفت و در دیدار مقابل نفت به خاطر درگیری که با حسینی داشت جریمه شد و در مجموع او اگر قصد داشت که از فوتبال خداحافظی کند باید رضایت ما را هم جویا می‌شد حال که این اتفاق افتاده ما شرایط را دنبال می‌کنیم و پیگیر این موضوع از طریق مراجع قانونی خواهیم بود.