به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، صادق رییسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت بعد از باخت ۲ بر یک تیم فوتبال این باشگاه در جمع خبرنگاران درباره ی این بازی اظهار کرد: تاثیر داور در به هم ریختن بازی کاملا واضح بود. او در گرفتن پنالتی برای نفت اشتباه کرد و برای این که این اشتباهش را تصحیح کند دوباره دست به اشتباه دیگری زد. ما امروز باختیم و بحثی نداریم اما تاثیر داور فقط این نیست که یک پنالتی را درست بگیرد یا غلط بلکه داور می تواند حتی بازی را به هم بریزد که امروز این کار را هم کرد.

او ادامه داد: ما اشتباه امروز داور را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام می کنیم و امیدواریم همان طور که اسم مسابقاتمان لیگ حرفه ای است، داوری اش هم حرفه ای باشد. به هر حال ما بخش خصوصی هستیم و اگر اشتباه داوری یک امتیاز از ما بگیرد برایمان ۷۰۰-۶۰۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. وقتی لیگ ما حرفه ای است نباید برای داوری اش فکری کرد. به اعتقادم تیم هایی که هوادار ندارند قربانی می شوند.

رییسی کیا هم چنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که چرا بعد از تغییر نام باشگاه به سورینت هنوز عنوان راه آهن در آن حفظ شده است، توضیح داد: آن چیزی که سازمان لیگ موافقت کرده راه آهن سورینت است؛ چون هنوز مراحل تغییر نام تکمیل نشده و ما هنوز یک گام جلو رفته ایم. سازمان لیگ امروز موافقتش را برای تغییر نام باشگاه اعلام کرد و ما در بازی با نفت هم به صورت رسمی با عنوان راه آهن سورینت شرکت کردیم. از این پس هم می خواهیم عنوان راه آهن را در زمینه ی فوتبال سازی و بخش پایه و آکادمیک حفظ کنیم ولی در پایان پروسه ی تغییر نام، عنوان سورینت را باقی خواهد ماند.