به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:تونی  برخی مسائل ریز قراردادی را به باشگاه منتقل کرده است که باید جلسه هیات مدیره برگزار شود و تصمیم بگیریم.

سعید عباسی درباره جلسه ای که در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان داشت عنوان کرد:چند دقیقه ای با دکتر گودرزی درباره اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی و نفت صحبت کردم.سوالی که داشتم این بود نتایج پیگیری اتفاقات این مسابقه به کجا رسید که وزیر ورزش در این باره توضیحات خوب و مفیدی ارائه کرد.کفاشیان هم در جمع ما حاضر شد و گفت که فدراسیون و سازمان لیگ به زودی درباره اتفاقات آن مسابقه موضع گیری خواهد کرد.در نهایت مشخص شد که موارد در حال پیگیری است و احقاق حق از دست رفته فوتبال آذربایجان را شاهد خواهیم بود.فکر می کنم سازمان لیگ قصد دارد در این باره بیانیه ای صادر کند.
وی ادامه داد:بنده به عنوان نماینده خیل هواداران تراکتورسازی گلایه ای هم از دوستان داشتم و آن را طرح کردم.حرف من این بود چرا در این همه جلسه ای که در سطح بالای مدیران اجرایی و ورزشی برگزار شد،جای باشگاه تراکتورسازی خالی بود؟به طور حتم اگر در این جلسات نماینده ای از باشگاه تراکتورسازی بود اتفاقات بهتری می توانست رخ دهد.
عباسی درباره اینکه گفته می شود در مجمع،وزیر ورزش و جوانان برخورد تندی با فغانی داشته است بیان داشت:من در این باره صحبتی ندارم.هر چند وزیر این را خطاب به مسولان فوتبالی گفت که قرار بود از هواداران تراکتور عذرخواهی شود.در کل  باز هم می گویم وزیر ورزش و جوانان در مجمع چند بار پیگیر و روند بحث  های بازی تراکتورسازی با نفت شد و از کفاشیان درباره این موضوع سوالاتی پرسید.
وی درباره اینکه در حاشیه این نشست با علیرضا فغانی هم دیدار داشت یا نه گفت:ما از دور همدیگر را دیدیم اما صحبت نکردیم.
مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه چه نظری درباره عذرخواهی فغانی از هواداران تبریزی دارد بیان داشت:ما از روز اول یک موضع مشخص گرفتیم.نظر باشگاه تراکتورسازی این بود که فغانی یک انسان است و انسان جایزالخطاست اما سکوت طولانی و عدم موضع گیری باعث شد که هواداران میلیونی تراکتور کمی سرخورده شوند.اگر فغانی روز اول عذرخواهی می کرد و یا کمیته داوران فدراسیون فوتبال موضع مناسبی می گرفت و اشتباه داور را می پذیرت آتش این داستان در همان روزهای نخست فروکش می کرد اما متاسفانه در این باره تدبیر مناسبی صورت نگرفت.
وی ادامه داد:باز هم تاکید می کنم که بر اساس جرم صورت گرفته باید مجازات انجام شود.من وارد بحث های فنی داوری نمی شوم اما حالا که فغانی پذیرفته اشتباه کرده باید برخورد مناسب با او صورت پذیرد.
 مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه در آخرین تماس میان او با تونی اولیویرا چه گذشت گفت:ما با هم به صورت ایمیلی در ارتباط بودیم.او برخی مسائل ریز قراردادی را به باشگاه منتقل کرده است که باید جلسه هیات مدیره برگزار شود و تصمیم بگیریم.با توجه به لغو جلسه سه شنبه در اوایل هفته آینده با اعضای هیات مدیره جلسه داریم و موضوع را بررسی خواهیم کرد.من ایمیل جدید تونی را عینا به اعضا هیات مدیره ارائه می دهم.
عباسی درباره اینکه تونی چه زمانی به ایران می آید اظهار داشت:الان نمی توانم زمان قطعی بدهم.فکر می کنم پس از جلسه آتی هیات مدیره بتوان در این باره صحبت کرد.