به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس طبق تصمیمی که در جلسه قبلی هیات مدیره باشگاه استقلال گرفته شده قرار است از جلسات آینده این باشگاه پندار توفیقی به عنوان دبیر هیات مدیره حضور داشته باشد.

توفیقی که فصل گذشته در هیات مدیره استقلال حضور داشت با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره فعالیت خود از استقلال را کم کرد اما قرار است به زودی فعالیت خود را دوباره در این باشگاه از سر گیرد.

البته هفته گذشته خبرهایی هم مطرح شده بود که قرار است توفیقی جایگزین افشارزاده شود اما این خبر رسما تایید نشد.

* چندی قبل مسئولان استقلال برای پاداش به بازیکنان سکه تهیه کرده بودند تا در اختیار بازیکنان قرار گیرد اما چون تعداد سکه ها کافی نبود و به اعضای کادرفنی نمی رسید پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان اجازه پخش شدن سکه ها بین بازیکنان را نداد و از باشگاه خواست به اندازه کل اعضای تیم سکه تهیه شود. در حالی که نزدیک به 20 روز از این ماجرا می گذرد هنوز تکلیف این سکه ها روشن نشده است و هنوز به نظر به تعداد سکه ها اضافه نشده تا در اختیار اعضای تیم قرار داده شود.

* از یک هفته قبل بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده بود که قرار است مبلغ 800 میلیون تومان دیگر از وزارت ورزش به استقلال پول برسد اما به نظر هنوز این پول به دست مسئولان تیم نرسیده است. البته خبر دیگر حاکی از آن است که این پول رسیده اما چون اعتراض بازیکنان خارجی استقلال این روزها زیاد بوده اولویت باشگاه برای پرداخت پول به بازیکنان خارجی است.

مسئله جالب اینجاست که جاسم کرار که قرارداد حرفه ای با باشگاه استقلال دارد همچنان در عراق به سر می برد و به تهران بازنگشته و دفعه گذشته هم که باعث ایجاد حاشیه در تیم شده بود بازیکنان استقلال از اینکه مظلومی از او حمایت می کند ناراحت شده بودند. معلوم نیست اگر این بار هم باشگاه به دلیل اعتراض این بازیکن به او پول بدهد سایر بازیکنان تیم چه واکنشی نشان می دهند.