به گزارش پارس بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ در خصوص اینکه گفته می شود، کرار جاسم روز گذشته برای دیدار با وی به وزارت ورزش رفته است، اظهار داشت:اصلا همچین چیزی اتفاق نیفتاده و ایشان پیش من نیامده البته باید بگویم لزومی هم ندارد که ایشان پیش من بیاید. باشگاه استقلال معاون دارد، سرپرست دارد و کادر فنی. ایشان برود و با معاونین صحبت کند. 

وی در خصوص صحبت های مدیر برنامه های کرار طی روزهای اخیر تصریح کرد: مدیربرنامه ایشان این روزها خیلی صحبت می کند ما از بزرگی خواسته ایم از ایشان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. 

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته می شود که به کرار قول ماشین داده اند و وی از اینکه این ماشین به وی داده نشده ناراحت است، ادامه داد: من از اینکه به بازیکن قول ماشین می دهند را نمی پسندم. این به نوعی بازیکن سالاری را ایجاد می کند. شما نگاه کنید بازیکنانی چون خسرو حیدری که این روزها به روزهای اوجش بازگشته همچنین آرش برهانی بازیکنی با خصوصیات اخلاقی بسیار خوب و مهدی رحمتی که یک  کاپیتان واقعی می باشد اینها همه از بزرگان باشگاه می باشند. هیچکدام از آنها یک بار هم پیش ما نیامده اند و از اینکه پول هایشان دیر پرداخت شده ابراز ناراحتی کنند.

وی ادامه داد: مظلومی و کادر فنی استقلال بدون آنکه دریافتی داشته باشند و شاید هم کم دریافتی داشته اند با قدرت تمام استقلال را روبه جلو پیش می برند.من باید به استقلالی ها تبریک بگویم که چنین روندی را طی می کنند.

افشارزاده افزود: فردا جلسه هیات مدیره داریم و  در خصوص مسایل روز باشگاه صحبت خواهیم کرد.