~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا بعد از گذشت یک ماه از برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی و انتخاب مجید کیهانی به عنوان رییس این فدراسیون، مراسم معارفه او ظهر امروز شنبه در محل این فدراسیون برگزار شد.

احمد گواری به عنوان نماینده وزیر ورزش در این مراسم حضور داشت و حکم ریاست کیهانی را از طرف وزیر رسما به او اعطا کرد.

به دلیل معرفی اعضا و کادر فدراسیون صدور ابلاغ حکم ریاست کیهانی بیش از یک ماه به طول انجامید.

بعد از استعفای افشین داوری در اسفند 93 از ریاست فدراسیون دوومیدانی سید حسن طباطبایی مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفت.

احمد گواری نماینده وزارت ورزش در این جلسه گفت: باید بابت زحمات آقای طباطبایی که در این مدت فدراسیون را اداره کرده‌اند تشکر کنم. او برنامه های پیش بینی شده را در طول ۵ ماه و در زمان سرپرستی انجام داد و موفق شد به خوبی این فدراسیون را اداره کند.

او ادامه داد: دوره ۵ ماهه سرپرستی آقای طباطبایی خیلی زود گذشت و قطعا دوره ۴ساله آقای کیهانی نیز به همین سرعت می گذرد. شخصی موفق است که از لحظه لحظه هایی که در اختیارش است به خوبی استفاده کند.

گواری در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم آقای کیهانی از تمام نظرات و عقاید موجود در دوومیدانی استفاده کند و برای پیشبرد اهداف خود به خوبی از آنها بهره بگیرد.

حسن طباطبایی هم که به مدت پنج ماه سرپرست فدراسیون بود در این جلسه گفت: من چند ماهی در محضر دوستان دوومیدانی بودم و هرآنچه که در توانم بود را سعی کردم انجام بدهم. تمام کارهایی که برای بهبود شرایط لازم بود انجام دادم. افراد زیادی هم در این راه کمکم کردند.