به گزارش پارس به نقل از ایرنا، محمود خوردبین افزود: هادی با قدرت و صلابت همیشگی در تمرین دیروز حاضر بود و هیچ کدام نمی توانیم باور کنیم که او امروز صبح فوت کرده باشد. وی اضافه کرد: هادی صبح امروز دچار حمله قلبی شده و انتقال او به بیمارستان نیز هیچ تاثیری نداشته است. ما همگی عزادار نوروزی هستیم و به خانواده اش تسلیت می گوییم.

بر اساس شنیده ها از کادر اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه، تلاش برای احیای قلب هادی نوروزی ناکام بوده و مرحوم در فاصله زمانی قبل از حضور در بیمارستان فوت شد.

گزارشهای پزشکی حکایت از این دارد که به دنبال توقف جریان پمپاژ خون بلافاصله جریان گردش ششی متوقف و بیمار به حالت کما می رود، لذا تیم پزشکی علیرغم توان و دانش بالا نتوانست هادی نوروزی که فوت شده به بیمارستان رسید را احیا کرده به زندگی برگرداند.

تاکنون چهره هایی مثل علی دایی، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان، سهراب بختیاری زاده، دراگان اسکوچیچ، فرهاد کاظمی، ادموند بزیک، مهرداد میناوند، حمید درخشان، عبدالله ویسی، حسین فرکی، سیاوش بختیاری زاده، فیروز کریمی، محمد خاکپور، امیر عابدینی، علی فتح الله زاده، افشین پیروانی و محمد نوری این ضایعه را به جامعه فوتبال تسلیت گفته اند.

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس نیز گفت: فقط می توانم به همه پرسپولیسی ها تسلیت بگویم. باور نمی کنیم این اتفاق برای هادی رخ داده باشد. واقعا سخت است.

کریم باقری مربی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند. او که سال ها همبازی و مربی هادی نوروزی بوده است، در این باره گفت: بدترین خبری که ممکن بود به گوش من برسد، همین بود. ما همه بهت زده و متاثر هستیم. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. ما شریک غم آنها هستیم تا شاید ذره ای از این درد بزرگ کم بشود. باز هم از خدا برایشان صبر می خواهم.

همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستار است.

میثم علیپور، فیزیوتراپ پرسپولیس نیز در این باره گفت: ساعت 5 صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.

وی افزود: بعد از حضور اورژانس با کادر تخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.

فیزیوتراپ پرسپولیس افزود: آنها با این حال 4 آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز 50 دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت.

برانکو که دقایقی پیش از این خبر مطلع شده است، گفت : این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. ما یک ورزشکار جوان، ممتاز ، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم. برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد.

سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان باز هم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

در حالیکه با ورود چند بازیکن قدیمی مثل جواد کاظمیان و علی انصاریان لحظه به لحظه به ازدحام لابی بیمارستان آتیه اضافه می شود، پیکر کاپیتان پرسپولیس به سردخانه منتقل شد .

هنوز مشخص نیست که خانواده وی چه تصمیمی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری وی دارند اما ممکن است همین امروز ، این کار انجام شود.

در حالی که اهالی فوتبال و هواداران به دنبال کسب خبر از مراسم تشییع هادی نوروزی هستند، گفته می شود خانواده نوروزی قصد دارند او را به زادگاهش بابل منتقل کنند تا در آنجا به خاک سپرده شود. محمود خوردبین این خبر را لحظاتی پیش تایید کرد.