به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس هادی طباطبایی در خصوص شرایط تیم فوتبال امید در آستانه بازی با بحرین اظهار داشت: خوشبختانه تیم امید شرایط نسبتا خوب و مطلوبی دارد و علیرغم اینکه امکانات میزبان چندان مناسب نیست، بازیکنان هم دل و هم فکر هستند و برنامه های کادر فنی را به خوبی اجرا می کنند.

مربی تیم فوتبال امید افزود: ظرف چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و طبق برنامه، خواسته های تاکتیکی کادر فنی را مرور کردیم و منتظر آغاز مسابقات هستیم.

طباطبایی در خصوص رویارویی با بحرین در اولین دیدار رقابت های غرب اسیا خاطرنشان کرد: به نظر من با توجه به اینکه سه تیم قدرتمند ایران، عربستان و بحرین در یک گروه قرار گرفته اند، ساعت بازی ما و استراحت عربستان، عدالت رعایت نشده است. با این وجود ما با تمام توان و قدرت به مصاف بحرین خواهیم رفت و امیدواریم که اتفاقات این دیدار به نفع ما رقم بخورد و مسابقات را با پیروزی اغاز کنیم.

وی ادامه داد: البته هدف اصلی ما در این مسابقات نتیجه گیری نیست. بلکه به دنبال محک خوردن تیم و بازیکنان هستیم تا ببینیم چقدر به اهدافی که داریم نزدیک شده ایم. قطعا مهم ترین هدف ما حضور قدرتمند و موفقیت در رقابت های مرحله نهایی انتخابی المپیک است و از مسابقات غرب اسیا باید نهایت استفاده را برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم ببریم.

مربی تیم فوتبال امید با تمجید از امکانات و اردوهایی که برای این تیم تدارک دیده شده، گفت: چهارمین دوره ای است که در تیم امید حضور دارم و به جرات و با قاطعیت می توان گفت که در دوره های قبل که به عنوان بازیکن و یا مربی در کنار تیم بودم، به هیچ‌ وجه چنین شرایط و امکاناتی وجود نداشت. خوشبختانه امکانات خوب و بی سابقه ای در اختیار تیم امید قرار گرفته و زحمات و تلاش های مدیریت بیرونی و کادر داخلی باعث شده تا تیم امید شخصیت پیدا کند.

مربی تیم امید ادامه داد: خوشبختانه از روز اولی که کادر جدید تیم را تحویل گرفت، پیشرفت چشم گیری بوجود امده اما نباید این نکته مهم را فراموش کنیم که فوتبال ما از سطح اول اسیا عقب تر است و همه باید برای جبران این عقب ماندگی تلاش کنیم.

طباطبایی با اشاره به اینکه درهای تیم امید همچنان به روی بازیکنان جدید باز است،گفت: تا جایی که به لحاظ قانونی برای اعلام لیست پنجاه نفره زمان داشته باشیم، قطعا بازیکنان جدید این شانس را دارند که با نشان دادن توانایی و قابلیت های فنی خودشان به اردوها دعوت شوند. بدون شک تمامی بازیکن ها از سوی کادر فنی به یک چشم دیده می شوند و معیار اصلی و اساسی برای حضور در تیم امید کیفیت فنی بازیکنان خواهد بود.