~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا جلال‌الدین علی‌محمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره اردوی صبا گفت: بیست روز لیگ تعطیل بود و ما در آن مدت اردویی در سرعین داشتیم. این اردو خیلی کمک کرد که عقب‌افتادگی‌ ابتدای فصل را جبران شود. فکر می‌کنم این بیست روز تعطیلی خیلی به نفع ما بود. نتایج بعد از اردوی سرعین هم نشان داد که ما به خوبی تمرین کرده بودیم.

او افزود: در بازی با تراکتورسازی می‌توانستیم پیروز باشیم اما به علت اتفاق‌های فو‌تبا‌لی که نادر هم بود نتوانستیم به پیروزی برسیم.

بازیکن صبای قم با اشاره به نتایج نامطلوب تیمش در ابتدای لیگ پانزدهم تصریح کرد: وقتی تیم از نظر جسمانی مشکل داشته باشد این مشکل در روند نتیجه‌گیری هم تاثیر می‌گذارد و وقتی نتیجه‌گیری مطلوب نباشد روحیه بازیکنان ضعیف می‌شود. این مسائل روی همه تیم‌ها تاثیرگذار است. تیم ما بعد از اردو روحیه‌اش به حد مطلوبی رسید. در حال‌ حاضر صبای قم کادر فنی بسیار قدرتمندی دارد و بازیکنان قوی را جذب کرده است. هدف تیم از ابتدا این بود که نتیجه‌ بسیار خوبی بگیرد. آن زمان از نظر بدنی نسبت به تیم‌های دیگر خیلی پایین‌تر بودیم چون قبل از لیگ فقط حدود 15 روز تمرین کردیم و وارد لیگ پانزدهم شدیم. در نتیجه‌ نباید انتظار بیشتری از ما می‌داشتند اما الان با این نفرات و کادر حال حاضر ان‌شا‌ء‌الله می‌توانیم در هفته‌های بعد خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

علی‌محمدی افزود: شرایط امسال با سال گذشته خیلی فرق می‌کند. شرایط بسیار بهتر شده است و حضور علی دایی در به وجود آمدن این شرایط خوب بی‌تاثیر نیست. امسال از نظر امکاناتی و شرایط مالی بسیار بهتر است. تمرین‌هایمان به تهران آمده و همین موضوعات در کل باعث شده شرایط بهتر شود.

او با اشاره به استقبال تماشاگران از بازی صبا مقابل سپاهان گفت: در باشگاه‌های پرطرفداری مثل پر‌سپولیس و استقلال حتی اگر بازی در شهر دیگری باشد تماشاگران خود را به بازی می‌رسانند ولی دیگر باشگاه‌ها این طور نیستند اما در بازی با سپاهان تماشاگران قمی با صبا آشتی کردند که برایم بسیار جای خوشحالی بود. در زمین که بودم یک لحظه به جایگاه تماشاگران نگاه کردم و دیدم که جایگاه پر شده بود. تعداد را نمی‌دانم ولی تماشاگر زیادی به ورزشگاه آمده بود.