به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تنها دیدار باقی مانده از هفته بیست وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی بین ۲ تیم پرسپولیس و صبای قم برگزار شد که این دیدار در پایان به برتری ۳ بر یک پرسپولیس انجامید. نیمه اول

در دقیقه ۵ این دیدار اولین موقعیت برای صبایی ها به وجود آمد و در شرایطی که فرید کریمی با نیلسون تک به تک شده بود نتوانست از موقعیت به دست آمده به خوبی استفاده کند.

در دقیقه ۱۲ پیام صادقیان در شرایطی که وارد محوطه جریمه شده بود توپ را به محمد عباس زاده داد که کنار تیر دوم دروازه صبا ایستاده بود و او با یک بغل پا توانست نخستین گل این بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۹ بازی، صبایی ها صاحب یک موقعیت دیگر شدند و رضا عنایتی با شوت خود دروازه نیلسون را تهدید کرد اما باز هم نیلسون نگذاشت توپ از روی خط دروازه اش گذر کند.

۵ دقیقه بعد رضا عنایتی باز هم با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را هدف گرفت و نیلسون ضربه او را برگشت داد. در ادامه فرید کریمی روی خط دروازه سعی کرد بازی را به تساوی بکشاند اما نیسلون در شرایط نامتعادل توپ را برای بار دوم دفع کرد.

پرسپولیسی ها توانستند در دقیقه ۳۳ دومین گل خود را به ثمر برسانند. محمدرضا خلعتبری ضربه کرنر را روی دروازه صبا ارسال کرد و رضا نورمحمدی توانست از اشتباه دروازه بان صبا هنگام خروج از دروازه استفاده کند و پرسپولیس را ۲ بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۳۷ صبای قم توانست به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند و عنایتی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما نیلسون این بار هم توانست مقاومت کند و ضربه مهاجم صبا را بگیرد.

بازی در نیمه اول با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید تا این تیم برای صعود به رده دوم جدول امیدوارتر شود.

نیمه دوم

پرسپولیسی ها با اندوخته ۲ گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بودند در نیمه دوم کار را آغاز کردند. سرخپوشان سعی در کنترل بازی داشتند و ابتکار عمل را از تیم صبا هم گرفته بودند. به همین دلیل دقایق ابتدایی نیمه دوم بدون جذابیت و موقعیت خاصی پیگیری شد.

در دقیقه ۶۹ بازی باز هم رضا عنایتی به جنگ با نیلسون رفت اما این بازیکن مانند دفعات قبل تلاشش بی نتیجه ماند و نیلسون با همکاری محسن بنگر نگذاشت صبا یکی از ۲ گل خورده را جبران کند.

پرسپولیس در دقیقه ۷۳ صاحب یک موقعیت دیگر شد و بنگر با یک پاس، عباس زاده را صاحب توپ کرد اما دخالت مدافعان صبا مانع از ادامه کار شد.

در دقیقه ۷۸ بازی یک سانتر از سمت راست دروازه صبا خلعتبری را در محوطه جریمه صاحب موقعیت دیگری کرد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس که برای رسیدن به رده سوم به پیروزی مقابل صبا نیاز داشت در دقیقه ۸۷ توسط پیام صادقیان به یک گل دیگر رسید.

حسن ختام این بازی گلی بود که رضا عنایتی در دقیقه ۳+۹۰ زد تا صبا با شکست ۳ بر یک به تعطیلات برود.

پرسپولیس با شکست صبای قم ۴۸ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد، صبای قم هم با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.