به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک و بازدید از تمرینات تیم ملی جودو دقایقی را با مربیان تیم ملی به گفت‌وگو پرداخت.

امین شاطرزاده مربی تیم ملی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه شنیده شده جواد محجوب روز چهارشنبه به حالت قهر اردوهای تیم ملی را ترک کرده بود، گفت: من این موضوع را الان از شما می‌شنوم و اصلا چنین چیزی صحت ندارد. به خاطر اینکه اگر محجوب اردوها را به صورت قهر ترک کرده بود در حال حاضر در کنار ملی‌پوشان حضور نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که محجوب مدعی است که روز چهارشنبه از اردوها رفته است و آیا این موضوع ارتباطی به قهر وی دارد یا خیر، گفت: اگر هم ترک کرده قطعا با اجازه مجید زارعیان سرمربی تیم ملی بوده است. او روز چهارشنبه با اجازه زارعیان رفت و کسی اصلا بدون اجازه او از اردوها بیرون نمی‌رود.

شاطرزاده در مورد اینکه آیا درگیری لفظی شما با زارعیان به دلیل ترک کردن اردو بدون اطلاع سرمربی تیم ملی از سوی محجوب صحت دارد یا خیر، گفت: به هیچ عنوان با زارعیان درگیری لفظی نداشتم و مشکلی با او ندارم. از روزی که در کنار زارعیان بودم هیچ اختلافی نبوده و در طول این 9 ماه تجربیات خوبی را از او کسب کردم و زمانی که زارعیان در تیم ملی است من نیز در کنار او آماده خدمت کردن هستم.

وی در پایان عنوان کرد: بعد از مسابقات جهانی قزاقستان یک ماه و نیم اردوهای تیم ملی تعطیل بود. از 26 ماه گذشته اردوها را آغاز کردیم و خوشبختانه تیم ملی رو به رشد است. امیدوارم در مسابقات گرنداسلم ابوظبی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.