به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران بالاخره بعد از گذشت چندین ماه بلاتکلیفی در زمینه مدیریتی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اسامی هیات مدیره سرخپوشان پایتخت توسط نصر‌الله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام شد. هیئت مدیره‌ای که هزاران سوال را در ذهن هواداران وپیشکسوتان پرطرفدار‌ترین تیم آسیا ایجاد کرده است اعضای معرفی شده هیئت مدیره جدید پرسپولیس عبارتند از: حسین عبدی، جعفرکاشانی، محمدزادمهر، حمید گرشاسبی و علی اکبر طاهری هر کدام از این افراد که توسط وزارت ورزش و جوانان به عنوان اعضای هیئت مدیره سرخپوشان معرفی شدند در دوره ای در این باشگاه حضور داشتند.

حسین عبدی

عبدی یکی از افرادی است که در زمینه مربیگری توانایی‌های  بسیاری دارد اما کمتر هواداری انتظار داشت وی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شود عبدی زمانی دستیار حمید درخشان سرمربی وقت تیم فوتبال پرسپولیس بود و بعد از برکناری درخشان توسط نژادفلاح، قائم مقام باشگاه پرسپولیس قرار بر این شد که وضعیت عبدی بعد از بازگشت چند روز از طریق نژادفلاح مشخص شود در حال حاضر نکته جالب توجه این است تعیین وضعیت قائم مقام پرسپولیس بر دستان اعضای هیئت مدیره می‌باشد که یکی از اعضای آن حسین عبدی مربی برکنار شده توسط نژادفلاح است.

از هر دستی بدهی از همان دست می‌گیری مثلی است که در مورد وضعیت حال حاضر نژادفلاح و عبدی صدق می‌کند.

جعفر کاشانی

یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌باشد که در دوره ناموفق مدیریت قبلی هم حضور داشت و سوال بزرگی را در ذهن فوتبال دوستان ایجاد کرده است که چرا مدیرانی که امتحان خود را در این تیم پس داده‌اند باز هم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این تیم سرخپوش معرفی می‌شوند.

جعفرکاشانی متولد 3 فروردین سال 1323 در شهر تهران می‌باشد. وی فوتبال را ازباشگاه فوتبال شاهین تهران شروع و پس از انحلال آن تیم در سال 1346 به تیم پرسپولیس پیوست وتا پایان دوران ورزشی خود در این تیم باقی ماند و چهارمین کاپیتان تاریخم پرسپولیس شد.

او ازسال 1347 تا 1353 عضو تیم ملی فوتبال ایران بود و 38 بازی با لباس تیم ملی انجام داد جعفر کاشانی کارمند سیاسی وزارت امور خارجه و کاردار و سرکنسول ایران در کشورهای انگلستان، آلمان، سوریه و امارات بوده است.

حال باید دید کاشانی می‌تواند دوره قبلی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به موفقیت برساند.

محمدزاد مهر

زادمهر یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره می‌باشد که توسط سجادی معاون وزیر ورزش معرف شد. وی در هیئت مدیره سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم حضور داشت و یکی از افرادی بود که در بدترین دوره مدیریتی در هیئت مدیره سرخپوشان حضور داشت.

محمدزادمهر که در بیشتر مواقع در سفر به سر می‌برد معلوم نیست به چه صورت می‌تواند به این تیم پرطرفدار کمک کند.

علی‌اکبر طاهری

طاهری درمدت کوتاهی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت توانست سرو سامانی را به اوضاع این تیم بدهد اما در حال حاضر با مشغله‌ای که در وزارت ورزش و جوانان دارد معلوم نیست می‌تواند زمان کافی را برای پرسپولیسی‌ها بگذارند یا نه.

حمید گرشاسبی

گرشاسبی که بعد از نژادفلاح به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران منتسب شد و زمینه مدیریت دارای رزومه‌ای قویی ما باشد.

حال باید دید این پنج نفر می‌توانند هیئت مدیره قوی برای سرخپوشان پایتخت باشند و پرسپولیس را از این بلاتکلیفی بیرون کشند یا اینکه بازهم...