~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر جمعی از کارگران مجموعه ورزشی آزادی در اعتراض نسبت به وضعیت کاری خود مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. در همین زمینه فرهاد نیکوخصال، مدیر مجموعه ورزشی آزادی طی گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کارگرانی هم که امروز مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند جزو افرادی بودند که بنا به صلاحدید پیمانکار جدید مجموعه ورزشی آزادی و به دلیل کارایی پایین‌تر نسبت به دیگر کارگران از سیستم خارج شده‌اند.

نیکوخصال حتی تاکید کرد افراد معترضی که مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند هیچ ارتباط حقوقی با وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه ورزشی آزادی ندارند. شرکت خدماتی که در مزایده برنده شده و پیمانکار جدید مجموعه ورزشی آزادی به حساب می‎آید، تشخیص می‎دهد که در بخش تحت نظر آنها چه تعداد نیرو و با چه کیفیتی مشغول به کار باشند.

این در حالی است که بهرام افشارزاده، مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان مدعی است مجموعه ورزشی آزادی برای تامین خواسته های این کارگران مسئولیت دارد.

افشارزاده امروز نشستی دو ساعته با نمایندگان کارگران مجموعه آزادی داشت. وی پس از پایان این نشست گفت : مطالبات آنها را پیگیری می‏کنیم و مجموعه آزادی برای تامین خواسته های انها مسئولیت دارد.

وی تاکید کرد: مدیر مجموعه آزادی بایستی پاسخگوی مطالبات کارگران باشد و برای تامین خواسته های آنها مسئولیت دارد.

مشاور عالی ورزش با بیان اینکه طی ۱۰ روز آینده نتیجه پیگیری های انجام شده در این زمینه را اعلام خواهد کرد، گفت: این افراد زحمات زیادی برای سرپا نگه داشتن مجموعه ملی آزادی کشیده‎اند و سابقه برخی از آنها به بیست و پنج سال می‎رسد. با نظر وزیر محترم وزیر ورزش و جوانان خواسته های کارگران بررسی می شود و قطعا تلاش ما حل مشکلات آنها با رعایت قانون است.