به گزارش پارس به نقل از بانک ورزش، یزدانی درباره این بازی گفت: شاید آرام آرام بهتر باشد دیگر بازی های لیگ را نبینیم. از تحلیل فنی این بازی شرم دارم، وقتی داوری این چنین کمر تیم راه آهن را شکست.

او درباره غرور بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان استقلال کمی مغرور، بدون شور و اشتیاق و انگیزه لازم پا به میدان مسابقه گذاشتند و شاید بهتر بود با شکست سه بر صفر در این دیدار، در همین ابتدای راه شور و شوق لازم را برای ادامه لیگ باز می یافتند. اما دیدیم که داور یک تنه همه چیز را تغییر داد.

او درباره اینکه فردوسی پور در طول گزارش از فراز و نشیب تیم تارتار گفته است، اظهار داشت: با این حرف آقای فردوسی پور موافق نیستم که گفتند «تیم مهدی تارتار فراز نشیب زیادی داشت و باید فکری به حال تیمش بکند». مهدی تارتار با بضاعتی که داشت استراتژی خوبی اتخاذ کرد. راه آهن با کنترل بازی و استفاده از سرعت برادران محمدی سعی در خلق موقعیت داشت که در این امر موفق بود، اما به یکباره داور با اعلام دو پنالتی عجیب و با اخراج بازیکن این تیم، سه امتیاز شیرین را از آنها گرفت. در صحنه اخراج، داور می توانست با دو کارت زرد بازی را اداره کند، اما متاسفانه مثل خیلی از داوران لیگ، به جای مدیریت بازی صرفا قصد داشت نقش اول فیلم را ایفا کند. با احترام به داوران و بدون قصد بیان هیچ اتهامی، باید گفت که برخی از داوران فقط سوت می زنند ولی توانایی مدیریت و کنترل بازی را ندارند.

یزدانی درباره مشکلات فنی استقلال گفت: تیم استقلال با وجود پیشرفت های خوبی که داشته است، همچنان با مشکل سرعت انتقال از حمله به دفاع دست و پنجه نرم می کند. کندی حنیف عمران زاده در خط دفاع و جاگیری‌های اشتباه هافبک های دفاعی، روزبه چشمی و امید ابراهیمی در بازی بدون توپ فضای زیادی را به مهاجمان حریف می دهد. در دیدار گسترش فولاد، استقلال علیرغم بازی دفاعی، خوش شانس بود که گلی دریافت نکرد، اما در این دیدار تمرکز راه آهن ده نفره روی ضعف عمق دفاع این تیم، برای مظلومی و تیمش دردسرساز شد. ممکن است دلیل این امر توانایی محدود بازیکنان خط دفاعی این تیم باشد، یا اینکه کادرفنی هنوز موفق به حل این مشکل نشده است.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: در مجموع باید گفت بازی شرم آوری بود که هر تحلیلی از حرکات زیبای بازیکنان استقلال مثل نفوذهای خوب شهباززاده، به یک تصمیم اشتباه داور و اعلام پنالتی های مشکوک ختم می شود.