به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، حسین کعبی یکی از آن بازیکنانی است که علی کریمی پس از قهرمانی تراکتور او را شاهد گرفت که می داند علی دایی چه رفتارهایی را با بازیکنان تیم ملی انجام داده است. کریمی در آن مصاحبه جنجالی اش گفت: « از نویدکیا، گل محمدی و کعبی بپرسید که دایی چه برخورد بدی با ملی پوشان داشت. حتی وقتی توپ را از پشت تکل می کردیم او ناراحت می شد. » کعبی در این مورد می گوید: « حرف های زیادی دارم که به موقع همه آنها را خواهم زد. »

از استقلال خوزستان شروع می کنیم. تیم شما با تساوی مقابل داماش به تعیلات لیگ برتر رفت.


این یک ماه تعطیلی که در فوتبال ما طبیعی است. ما اصلا نباید نگران چیزی باشیم. اصلا نیازی نیست که آماده باشیم. چون همیشه از این تعطیلی ها در فوتبال ما وجود دارد. چه باید بگویم؟ خیلی زیاد است این تعطیلی. هم تیم های بالای جدول که برای قهرمانی می جنگند و هم تیم های پایین جدول که برای بقا تلاش می کنند از این تعطیلی ضربه می خورند. من الان دوست ندارم زیاد انتقاد کنم اما واقعا تیم ها ضرر می کنند. خیلی ها هزینه کرده اند و…


مشکلی که فعلا در تیم شما وجود دارد ناراحتی هواداران به خاطر جدایی ایمان مبعلی است.


این تصمیمی بود که باشگاه و ایمان گرفتند. به نظر من ایمان در هر تیمی که هست می تواند موفق باشد. اما نباید از زحماتی که او برای تیم ما کشید به راحتی عبور کرد. ایمان هنوز هم بازیکن تیم ماست. فقط من می خواهم یک چیز بگویم. باشگاه ما آنقدر معرفت داشت که وقتی احساس کرد استقلال تهران به عنوان نماینده ایران نیاز به کمک دارد ایمان را به آنها داد. شک ندارم که باشگاه های دیگر این کار را نمی کردند.


تیم شما در میانه جدول رده بندی قرار دارد. اما امتیازها نزدیک است و خطر سقوط شما را هم تهدید می کند. به خصوص اینکه سه بازی سخت هم با راه آهن (تیمی که برای بقا می جنگد) تراکتور سازی و پرسپولیس دارید.


اصلا نگران نیستیم و مطمئن هستم که در لیگ برتر می مانیم. از تیم های بزرگ هم ترسی نداریم. ما در بازی های خارج از خانه بیشترین امتیازها را کسب کرده ایم اما در خانه زیاد خوب نبوده ایم.


فکر می کنی دلیلش چیست؟


نمی دانم، یعنی دلایل زیادی می تواند داشته باشد. ما در خانه نمی توانیم خیلی با آرامش فوتبال بازی کنیم. تیم ما خوب است و با این بضاعت بی نظیر نتیجه گرفته است. اگر کمی خوش شانس بودیم نمی گویم برای قهرمانی می جنگیدیم اما جزو تیم های پنجم تا هشتم جدول رده بندی قرار می گرفتیم. استقلال خوزستان امسال برای نخستین بار راهی لیگ برتر شد، اما از سال آینده بهترین نتایج را خواهد گرفت.


سال آینده هم در استقلال خوزستان هستی؟


این دیگر تصمیم مشئولان باشگاه است. من در این سه بازی باقیمانده با جان و دل برای استقلال خوزستان بازی خواهم کرد. هر آدمی دوست دارد در جایی که بازی می کند آرامش داشته باشد. در استقلال خوزستان این آرامش را دارم. خوبی تیم ما این است که مدیران کاری به کار کادر فنی ندارند. هر کس کار خودش را می کند و به همین دلیل است که استقلال خوزستان حاشیه ندارد.


تو قبلا در پرسپولیس بازی کرده ای. نظرت درباره این تیم چیست؟ فکر می کنی آنها بتوانند قهرمان شوند؟


پرسپولیس اگر بازی های قبلی اش را برده بود شانس بیشتری داشت. اما هنوز هم دیر نشده است. آنها هنوز هم فرصت دارند که قهرمان لیگ برتر شوند. به نظرم دو بازی از سه بازی پرسپولیس در لیگ راحت است. اما از همین حالا می گویم آنها کار سختی در بازی آخر با استقلال خواهند داشت.


فکر می کنی چه تیمی قهرمان می شود؟


من پیش بینی نمی کنم چون فاصله ها نزدیک است اما اگر قرار باشد فوتبالی به قضیه نگاه کرد باید بگویم که حق فولاد است.


و کدام تیم ها به دسته پایین تر سقوط می کنند؟


این را هم نمی شود حدس زد. در دو بازی آخر می توان با صراحت گفت اما الان سخت است. فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد. ان شاءالله هر تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند. بعضی ها فوتبال بازی می کنند و با سعی و تلاش نتیجه می گیرند اما بعضی از تیم هایی که من مقابلشان بازی کرده ام اصلا لیاقت ماندن در لیگ برتر را ندارند.


جام جهانی نزدیک است. هنوز هم امید داری که به تیم ملی دعوت شوی؟


هر آدمی به امید زنده است. من تمام تلاشم را می کنم اول در تیم خودم خوب بازی کنم. کروش سرمربی خارجی است و مربی کوچکی هم نیست. من هنوز هم پشت کروش هستم و به خاطر شخصیت و توانایی اش به او احترام می گذارم. نیازی هم به دعوت شدن نیست چون او واقعا مربی بزرگی است. من یک سال و نیم است که دعوت نشده ام اما به نظر او احترام می گذارم. انشاءالله بچه هایی که هنوز لیست را اعلام نکرده اند خودشان را ملی پوش می دانند کارهای نا تمام تیم ملی را تمام می کنند!


علی کریمی بعد از قهرمانی تراکتور سازی موضع تندی مقابل دایی گرفت. او برای اثبات حرفهایش از حسین کعبی خواست تا شهادت بدهد که دایی چه رفتارهایی را با ملی پوشان انجام می داده است.


دو تا بزرگتر با هم درگیر شده اند و من نمی توانم دخالت کنم. البته چیزهای زیادی می دانم اما در حدی نیستم که در بحث دو علی شرکت کنم. من حسین کعبی هستم و برای خودم شخصیت دارم. اگر این چیزها را رو کنم به مشکل بر می خورم. الان دارم با آرامش فوتبالم را بازی می کنم. هنوز هم حرفهایی که دارم را به کسی نگفته ام اما روزی که این حرف ها را بزنم باید فوتبالم را بگذارم کنار. یک روز این حرفها را می زنم تا مردم بدانند که در فوتبال ما چه اتفاقاتی می افتد. اما الان می خواهم آرامش داشته باشم. حتی عادل فردوسی پور چند بار من را دعوت کرده تا در برنامه اش حرف بزنم اما شرمنده اش شدم. به عادل خان هم گفتم که هر وقت خواستم از فوتبال خداحافظی کنم به برنامه ات می آیم و حرفهایم را می زنم. چون شک نکنید با بیان کردم این حرفها دیگر نباید فوتبال بازی کنم. ابراهیم تهامی آمد به برنامه نود و از حقیقت ها گفت اما خیلی از مردم ما فکر کردند این حرفها حقیقت ندارد. من به خاطر باشگاه استقلال خوزستان و به خاطر مردم فعلا حرفی نمی زنم اما بالاخره آن روز خواهد رسید که تمام ناگفته هایم را بزنم.